Everest Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 En pinnad-topic med frågor och allt sånt, sen är det väl bara göra en ny topic för varje intervjuobjekt. Annars är jag för ett subforum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 En pinnad-topic med frågor och allt sånt, sen är det väl bara göra en ny topic för varje intervjuobjekt. Annars är jag för ett subforum. Jag tycker precis som du. Ett subforum vore bäst, men annars kör vi på en pinnad topic och en ny tråd varje vecka för varje intervju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Heh, jag längtar redan nu till att bli intervjuad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Heh, jag längtar redan nu till att bli intervjuad Jag längtar mer till att läsa intervjuerna! (Även om jag gärna blir intervjuad själv... Gillar att prata om mig själv ) När börjar ni? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag skriver det igen... Jag väntar bara på att Hultenius ska svara på mitt tredje PM, sedan startar det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag skriver det igen... Jag väntar bara på att Hultenius ska svara på mitt tredje PM, sedan startar det. Who'll be the first victim, eh? "...What's with all these awards? They're always giving out awards. Best Fascist Dictator: Adolf Hitler. " Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag skriver det igen... Jag väntar bara på att Hultenius ska svara på mitt tredje PM, sedan startar det. Ahaa! Jag läste ju det förut... Var dum jag är... Men så är ju klockan tjugo i två med... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Det blir väldigt rörigt med en pinnad topic, blir mera sorterat om man har ett eget subforum, och det blir enklare att kommentera och få andra att lyssna på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Denna tråd kan nu låsas. Fortsatta frågor och förslag tas nu i infrormationstråden, som förhoppningsvis blir pinnad. Namnet har också bytts till "Möt forumiten". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts