Tackleberry Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det är mycket enkelt. Vi antar att det kommer vara Tack~ som skriver inlägget. Då går man bara in på Tack~ profil, letar upp alla hans posts. Sen så finns det en länk till varje post där. Simple as that. *EDIT* Här är länken till ditt inlägg som är över mitt. Testa att öppna ett nytt fönster/flik och skriv in adressen så kommer den automatiskt att komma ner till ditt inlägg. LÄNK Men blir det inte rörigt med bara en tråd? Enligt mig blir det inte så bra att kommentera alla intervjuer i samma tråd, det blir ingen ordning... Men tack för tipset med länkarna, det kan komma till användning på annat sätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men blir det inte rörigt med bara en tråd? Enligt mig blir det inte så bra att kommentera alla intervjuer i samma tråd, det blir ingen ordning... Men tack för tipset med länkarna, det kan komma till användning på annat sätt. Oh, ni ska kommentera det med.. Suck. Aldrig får man det som man vill. Varför kommentera en intervju? Läs och njut istället. Det är därför jag vill ha en låst topic. Som öppnas en gång i veckan när det kommer en intervju. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Oh, ni ska kommentera det med.. Suck. Aldrig får man det som man vill. Varför kommentera en intervju? Läs och njut istället. Det är därför jag vill ha en låst topic. Som öppnas en gång i veckan när det kommer en intervju. Precis. Annars blir det bara en massa spam. Håll en låst tråd som StellHell säger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Precis. Annars blir det bara en massa spam. Håll en låst tråd som StellHell säger. Men tråden måste ju vara öppen, eftersom det är där alla ska kunna ställa frågor. Hur har ni annars tänkt, att jag ska göra alla frågor till varje intervju? Det kan ni inte räkna med iaf... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Klart som korvspad att man ska få kommentera intervjuverna. Detta är ju ett forum, det är till för att man ska diskutera och kommentera... ge Tackleberry ett sub-forum för fan, majoriteten har talat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Klart som korvspad att man ska få kommentera intervjuverna. Detta är ju ett forum, det är till för att man ska diskutera och kommentera... ge Tackleberry ett sub-forum för fan, majoriteten har talat. *Stilla lyfts den vänstra näven med en stadig blick ned mot golvet...* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Detta låter som en riktigt bra idé. När kan den komma igång tro? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Klart som korvspad att man ska få kommentera intervjuverna. Detta är ju ett forum, det är till för att man ska diskutera och kommentera... ge Tackleberry ett sub-forum för fan, majoriteten har talat. Helt rätt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men tråden måste ju vara öppen, eftersom det är där alla ska kunna ställa frågor. Hur har ni annars tänkt, att jag ska göra alla frågor till varje intervju? Det kan ni inte räkna med iaf... Du har en intervjutopic, en diskusionstopic och en frågetopic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Intressant idé, blir säkert kul Lite synd att det är många som är så "kändiskåta", det första dom skriver är om dom själva kommer att bli intervjuade, ni ska göra er värda en intervju, inte tjata er till en Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Låter roligt och intressant. hoppas bara att du inte är en sån som tröttnar efter ett tillfälle Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ser oxå gärna att tråden blir låst direkt. Sen ett upplägg typ som nedan.... Tråd titel: Intervju med xxxx Tackleberry: Hur kommer det sig att Du började spela GTA? xxxx: blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah BOT Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 StellHell: rätt! En låst tråd. Disskutera intrvjuvn kan man gör i denna tråden. Ev. frågos som ska ställas kan man ta upp här eller pm:a tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hmmm... Hur fan ska vi lägga upp det? Alla tycker ju olika och det här med subforum verkar ju inte gå. Jag ska höra med Hultenius en sista gång innan jag startar det hela. Fortsätt gärna ett ge förslag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men det är väl inte så svårt eller har jag missat nåt?! I den här tråden kan du lägga ut vem som står näst på tur för en granskning. Och man kan diskutera det och intervjuverna. Man kan pm:a dig med ev. frågar som man vill ska bli ställda till personen.. Du skapar en tråd som bara du får skriva i. Där lägger du upp bild på den som intrvjuvas och frågorna. Ett nytt inlägg för varje ny person. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Det låter riktigt kul det här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Låter kul ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Du har en intervjutopic, en diskusionstopic och en frågetopic. Jag tycker detta låter rätt bra, ändå om jag skulle vilja ha en öppen topic. Men kanske detta funkar som en sorts kompromiss? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Låter som en väldigt finfin ide, jag skulle gärna bli intervjuad, fast det vet jag att jag inte kommer bli så jag kommer inte att tjata. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Kul idè! När startas detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts