Jump to content

Träffa forumiten

Tackleberry
 Share

Recommended Posts

Det är mycket enkelt.

Vi antar att det kommer vara Tack~ som skriver inlägget.

Då går man bara in på Tack~ profil, letar upp alla hans posts. Sen så finns det en länk till varje post där.

Simple as that. :)

*EDIT*

Här är länken till ditt inlägg som är över mitt. Testa att öppna ett nytt fönster/flik och skriv in adressen så kommer den automatiskt att komma ner till ditt inlägg. -_-

LÄNK

Men blir det inte rörigt med bara en tråd? Enligt mig blir det inte så bra att kommentera alla intervjuer i samma tråd, det blir ingen ordning...

Men tack för tipset med länkarna, det kan komma till användning på annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men blir det inte rörigt med bara en tråd? Enligt mig blir det inte så bra att kommentera alla intervjuer i samma tråd, det blir ingen ordning...

Men tack för tipset med länkarna, det kan komma till användning på annat sätt.

Oh, ni ska kommentera det med.. Suck. Aldrig får man det som man vill.

Varför kommentera en intervju? Läs och njut istället.

Det är därför jag vill ha en låst topic. Som öppnas en gång i veckan när det kommer en intervju. -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oh, ni ska kommentera det med.. Suck. Aldrig får man det som man vill.

Varför kommentera en intervju? Läs och njut istället.

Det är därför jag vill ha en låst topic. Som öppnas en gång i veckan när det kommer en intervju. -_-

Precis. Annars blir det bara en massa spam. Håll en låst tråd som StellHell säger.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart som korvspad att man ska få kommentera intervjuverna. Detta är ju ett forum, det är till för att man ska diskutera och kommentera... ge Tackleberry ett sub-forum för fan, majoriteten har talat.

*Stilla lyfts den vänstra näven med en stadig blick ned mot golvet...*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är väl inte så svårt eller har jag missat nåt?!

I den här tråden kan du lägga ut vem som står näst på tur för en granskning. Och man kan diskutera det och intervjuverna. Man kan pm:a dig med ev. frågar som man vill ska bli ställda till personen.. Du skapar en tråd som bara du får skriva i. Där lägger du upp bild på den som intrvjuvas och frågorna. Ett nytt inlägg för varje ny person.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...