Tackleberry Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 En rolig sak skulle vara om man spelade in typ,där Tackleberry(hans idé?) snackar(med mic allså) typ på MSN och så spelar man in det med något program. det skulle vara kul på ett sätt. att höra personen snacka, :"> menmen bara en rolig tanke Själv har jag tyvärr ingen fungerande mic, så jag tänker genomföra intervjun som planerat. För att göra intervjun mer intressant kanske man kan lägga in något speciellt och roligt, som ingår i varje intervju. Jag kommer inte på något själv, men ge gärna förslag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 För att göra intervjun mer intressant kanske man kan lägga in något speciellt och roligt, som ingår i varje intervju. Jag kommer inte på något själv, men ge gärna förslag. Det "speciella" kan ju ha något med den medlemmen som intervjuas att göra. Men jag vet inte heller vad det nu skulle kunna vara . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 För att göra intervjun mer intressant kanske man kan lägga in något speciellt och roligt, som ingår i varje intervju. Jag kommer inte på något själv, men ge gärna förslag. Ja, kanske avsluta något i stil med, det absolut värsta du har varit med om, eller den mest pinsamma saken du har gjort. Något sånt roligt vi vill veta om medlemmar som inte annars bruka berätta sådant. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Bra idé. ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Angående detta med vilka som ska intervjuas... Jag tycker att de mest kända forumiterna är ganska... alltså, man vet en del om dem... Eller, ja... Jag tycker att de okända medlemmarna är rätt kul att få veta mer om, så att man får grepp om dem. Eller nåt... Jag vet inte, jag vet ingenting, får jag mina tabletter... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tyvärr kan vi inte ha detta i vardagssnack, en annan lösning behövs. Skulle det vara möjligt att klistra en tråd och ha den som informationstråd för "Träffa forumiten" (funderar förresten på att byta namn till "Möt forumiten"...)? Där har man alltså all info. Där kan man ge förslag för att förbättra intervjuerna m.m. Sedan gör man en tråd per vecka, en för varje intervju alltså. För att få någorlunda ordning på allt ihop kan jag sätta länkar i informationstråden till alla intervjuer. Låter detta okej, eller har ni andra förslag? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tyvärr kan vi inte ha detta i vardagssnack, en annan lösning behövs. Skulle det vara möjligt att klistra en tråd och ha den som informationstråd för "Träffa forumiten" (funderar förresten på att byta namn till "Möt forumiten"...)? Där har man alltså all info. Där kan man ge förslag för att förbättra intervjuerna m.m. Sedan gör man en tråd per vecka, en för varje intervju alltså. För att få någorlunda ordning på allt ihop kan jag sätta länkar i informationstråden till alla intervjuer. Låter detta okej, eller har ni andra förslag? Låter helt okej Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (funderar förresten på att byta namn till "Möt forumiten"...) Forumit låter som en krabba kan du inte byta till Möt Forumisten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Forumit låter som en krabba kan du inte byta till Möt Forumisten? Jag tänker på en termit när jag hör forumit. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tackleberry: eftersom man redan har ganska stor koll på ett (stort) flertal av medlemmarna (dvs. vad dom gillar, vars dom står, vad dom brukar göra - men även vad begrepp dom har myntat, roliga meningar dom har sagt, bloopers som har skett osv.) så kan du väll helt enkelt ta tillfället i akt och, låt oss säga, reda ut vissa grejer eller möjligtvis utveckla. Svårt att förklara vad jag menar, men... ...Ta MetoC7 t.ex - VARFÖR tror HAN att han har fått stämpeln han har, här på GTAsajten? VISSTE han verkligen inte vad en fjortis är eller vad begreppet "runka" menar? "Vad skulle du ha gjort annorlunda, i dagens läge?" ...frågor som rör personens karaktär på GTAsajten, helt sonika. ------------- Bra idé, btw. : ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tackleberry: eftersom man redan har ganska stor koll på ett (stort) flertal av medlemmarna (dvs. vad dom gillar, vars dom står, vad dom brukar göra - men även vad begrepp dom har myntat, roliga meningar dom har sagt, bloopers som har skett osv.) så kan du väll helt enkelt ta tillfället i akt och, låt oss säga, reda ut vissa grejer eller möjligtvis utveckla. Svårt att förklara vad jag menar, men... ...Ta MetoC7 t.ex - VARFÖR tror HAN att han har fått stämpeln han har, här på GTAsajten? VISSTE han verkligen inte vad en fjortis är eller vad begreppet "runka" menar? "Vad skulle du ha gjort annorlunda, i dagens läge?" ...frågor som rör personens karaktär på GTAsajten, helt sonika. ------------- Bra idé, btw. : ) Alla kommer att få chansen att ställa frågor. Därför är det upp till er att göra intervjun intressant. ------------- Tack. : ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fråga exempelvis okka hur han kunde gå från kaxig rappare till trevlig och ytterst pacifistisk poet. Mja, jag håller med okka - gör så. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Fråga exempelvis okka hur han kunde gå från kaxig rappare till trevlig och ytterst pacifistisk poet. Mja, jag håller med okka - gör så. ...det var en naturlig övergång - den kommer ni alla gå igenom, jag är bara steget före, hä hä hä (Dostojvskij-skratt (picture me all swollen and green, full of fever and dizziness)). Poetgrejen har dock gått över the line. ...fråga Crice hur han kunde gå över från att lyssna på Fronda till The Rat Pack. : ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Bah, du fattar ju inte vad jag menar ändå. Du har den aktiva(veckans) intervju i Första posten. Sen så lägger du dom andra under(Alltså så att det sorteras i fel ordning än vad det brukar göra) Intervju 1 2005-05-05 - Första Posten Intervju 1 2005-04-04 - Andra Posten Intervju 1 2005-03-03 - Tredje Posten Intervju 1 2005-02-02 - Fjärde Posten Intervju 1 2005-01-01 - Femte posten osv. Som du ser så ligger det nyaste först och äldsta sist i postordningen. Och för att lätt hitta dom äldre posterna kan man länka dom i den första posten(direktlänk till posten i topicen) Aja, antagligen fattar ni inte ett skit av vad jag försöker förklara och jag orkar inte bry mig mer ändå. Skicka in skiten i V-snack och spamma sönder skiten(Jag vill ha dom låsta ) Denna ide va super men hur ska man koda så att man går till posten? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Usch för persson Usch för dig! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 ...fråga Crice hur han kunde gå över från att lyssna på Fronda till The Rat Pack. : ) Touché. @-NightHawk-: Vad snackar du om? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Touché. @-NightHawk-: Vad snackar du om? Suck, hur ska man koda länken i listan så att man kommer direkt till posten, tex överst på denna sida så är det en lista på poster, en länk leder till denna post, hur ska man koda den länken så att den kommer JUST till denna post på samma sida??? EDIT: Förstår man?? Redigerad 11 augusti, 2005 av -NightHawk- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Suck, hur ska man koda länken i listan så att man kommer direkt till posten, tex överst på denna sida så är det en lista på poster, en länk leder till denna post, hur ska man koda den länken så att den kommer JUST till denna post på samma sida??? EDIT: Förstår man?? Jag undrar också det... Allt jag kan är detta. Det är inte riktigt samma sak, men det skulle nog också funka... ...inte lika bra dock Redigerad 11 augusti, 2005 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag undrar också det... Allt jag kan är detta. Det är inte riktigt samma sak, men det skulle nog också funka... ...inte lika bra dock Men man kommer ju dit man vill Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Det är mycket enkelt. Vi antar att det kommer vara Tack~ som skriver inlägget. Då går man bara in på Tack~ profil, letar upp alla hans posts. Sen så finns det en länk till varje post där. Simple as that. *EDIT* Här är länken till ditt inlägg som är över mitt. Testa att öppna ett nytt fönster/flik och skriv in adressen så kommer den automatiskt att komma ner till ditt inlägg. LÄNK Redigerad 11 augusti, 2005 av StellHell Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts