Mathias Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nice tac...e på lätt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Inte för att jag är någon speciellt intressant individ, men whut 'ze feck... Det är du visst. Grym idé btw. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nu kanske man får veta något om hultenius med, han har ju varit skapligt anonym. Haha, så sant. Bra idé. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 So..eh..when do we start? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Grym idé. Coolt om alla skulle ha en egen topic. Everest The man behind 100 sidor Redigerad 10 augusti, 2005 av Everest Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Haha, så sant. Bra idé. Nej? Han den där Tobias nilsson sa ju allt om Hultan, namn på föreldrar m.m. Men as grym idée Bara den inte försviner som Lisa gjorde... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Bara den inte försviner som Lisa gjorde... Det är nog ingen fara med det, den har ju fått 4 sidor på bara några timmar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 So..eh..when do we start? Jag har PM:at Hultan. Vi får vänta tills han svarat, sedan bestäms upplägget och den första intervjun kan börja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Låter som en bra idé. Men har du tänkt dig nåt i stil med det här: Du skicka ett pm till den personen du vill intervjua. Skapar ett antal frågor som du/vi helst vill veta om den. Typ: 1. Hur bor du? 2. Vad gillar du för spel? 3. m.m 4. m.m Jaa, ni fattar. Sen låter ni den "intervjuade" personen att svara på frågorna, efter dom "frågorna" Och klistrar sedan in allt i tråden. Typ såhär: 1. Hur bor du? - Bor i villa med ett syskon och två föräldrar 2. Vad gillar du för spel? - GTA liknande spel 3. m.m - m.m 4. m.m - m.m Jaja, det var bara ett förslag. Men tror på denna idén. Kan bli rolig faktisk. EDIT: Tror ni inte det blir roligare att ha EN intervju i veckan, typ en fredag eller så, så att man har något att se fram emot? . Tror annars lätt att det blir lite spammigt av det hela. Redigerad 10 augusti, 2005 av A.A Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hur många kontakter har boten i sin lista nu? Vissel vissel..? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hur många kontakter har boten i sin lista nu? Fel tråd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jepp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Fel tråd? faan hade hunnit om jag hade skrivit stor bokstav direkt Redigerad 10 augusti, 2005 av qouad_Gta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Fel tråd? Nån här är en del efter Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kan du tänka dig? nästan en minut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Låter som en bra idé. Men har du tänkt dig nåt i stil med det här: Du skicka ett pm till den personen du vill intervjua. Skapar ett antal frågor som du/vi helst vill veta om den. Typ: 1. Hur bor du? 2. Vad gillar du för spel? 3. m.m 4. m.m Jaa, ni fattar. Sen låter ni den "intervjuade" personen att svara på frågorna, efter dom "frågorna" Och klistrar sedan in allt i tråden. Typ såhär: 1. Hur bor du? - Bor i villa med ett syskon och två föräldrar 2. Vad gillar du för spel? - GTA liknande spel 3. m.m - m.m 4. m.m - m.m Jaja, det var bara ett förslag. Men tror på denna idén. Kan bli rolig faktisk. EDIT: Tror ni inte det blir roligare att ha EN intervju i veckan, typ en fredag eller så, så att man har något att se fram emot? . Tror annars lätt att det blir lite spammigt av det hela. Ehh, det är så det är tänkt... Samma sak med en intervju i veckan, det är det som gäller. Jag har även tänkt att "intervju-offret" får välja om den vill ta intervjun via PM, IRC eller MSN. Roligast vore via IRC eller MSN, då svaren blir mer spontana. När Hultenius har svarat kommer jag beskriva noggrannt vad som gäller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ehh, det är så det är tänkt... Samma sak med en intervju i veckan, det är det som gäller. Jag har även tänkt att "intervju-offret" får välja om den vill ta intervjun via PM, IRC eller MSN. Roligast vore via IRC eller MSN, då svaren blir mer spontana. När Hultenius har svarat kommer jag beskriva noggrannt vad som gäller. Ahaa, okej. Då var det jag som missuppfattade innan. Men det låter bra. Jaa, msn kan nog vara något. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 En rolig sak skulle vara om man spelade in typ,där Tackleberry(hans idé?) snackar(med mic allså) typ på MSN och så spelar man in det med något program. det skulle vara kul på ett sätt. att höra personen snacka, :"> menmen bara en rolig tanke Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hmm, skulle vara kul att få bli intrevjuad har ju varit medlem anuslänge PuZiZaR På Er GulLiZzZ bUbBiZzAr! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 En rolig sak skulle vara om man spelade in typ,där Tackleberry(hans idé?) snackar(med mic allså) typ på MSN och så spelar man in det med något program. det skulle vara kul på ett sätt. att höra personen snacka, :"> menmen bara en rolig tanke Jo, det låter ju faktiskt rätt bra, att man också får höra personen prata... Och sen tycker jag att hela Tackleberrys koncept med intervjuer från första början var en bra idé. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts