Patrik Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Skulle det inte bara vara lättare med en låst och pinnad topic. varje vecka så gör du ett nytt inlägg alt. editerar ditt första inlägg. Man skulle väl hitta bättre om det var i Varsagssnack-forumet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Skulle det inte bara vara lättare med en låst och pinnad topic. varje vecka så gör du ett nytt inlägg alt. editerar ditt första inlägg. Nee det tycker jag inte. Ska man behöva leta efter intervjun man vill läsa i den pinnade tråden? Mycket bättre att ha en tråd till varje intervju där användarnamnet står klart och tydligt i rubriken på det viset slipper man också låsa trådarna och kan då också diskutera intervjun i samma tråd Redigerad 10 augusti, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Låter mycket trevligt det här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Låter kul. när börjar du, på en gång eller ska du vämta och förbereda lite saker först? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nee det tycker jag inte. Ska man behöva leta efter intervjun man vill läsa i den pinnade tråden? Mycket bättre att ha en tråd till varje intervju där användarnamnet står klart och tydligt i rubriken på det viset slipper man också låsa trådarna och kan då också diskutera intervjun i samma tråd Bah, du fattar ju inte vad jag menar ändå. Du har den aktiva(veckans) intervju i Första posten. Sen så lägger du dom andra under(Alltså så att det sorteras i fel ordning än vad det brukar göra) Intervju 1 2005-05-05 - Första Posten Intervju 1 2005-04-04 - Andra Posten Intervju 1 2005-03-03 - Tredje Posten Intervju 1 2005-02-02 - Fjärde Posten Intervju 1 2005-01-01 - Femte posten osv. Som du ser så ligger det nyaste först och äldsta sist i postordningen. Och för att lätt hitta dom äldre posterna kan man länka dom i den första posten(direktlänk till posten i topicen) Aja, antagligen fattar ni inte ett skit av vad jag försöker förklara och jag orkar inte bry mig mer ändå. Skicka in skiten i V-snack och spamma sönder skiten(Jag vill ha dom låsta ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Bah, du fattar ju inte vad jag menar ändå. Du har den aktiva(veckans) intervju i Första posten. Sen så lägger du dom andra under(Alltså så att det sorteras i fel ordning än vad det brukar göra) Intervju 1 2005-05-05 - Första Posten Intervju 1 2005-04-04 - Andra Posten Intervju 1 2005-03-03 - Tredje Posten Intervju 1 2005-02-02 - Fjärde Posten Intervju 1 2005-01-01 - Femte posten osv. Som du ser så ligger det nyaste först och äldsta sist i postordningen. Och för att lätt hitta dom äldre posterna kan man länka dom i den första posten(direktlänk till posten i topicen) Aja, antagligen fattar ni inte ett skit av vad jag försöker förklara och jag orkar inte bry mig mer ändå. Skicka in skiten i V-snack och spamma sönder skiten(Jag vill ha dom låsta ) Jag förstår exakt vad du menar, men jag tror inte att alla gör det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Grym idé, väldigt kreativt. Ställer gärna upp, kan hjälpa dig med att intervjuva någon eller genom att själv intervjuvas. Inte för att jag är någon speciellt intressant individ, men whut 'ze feck... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Tackleberry, du sa väl till mig att du skulle skita i detta? Ifall du nu inte ska det vill jag vara den första forumiten ut som du sa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Det kommer att bli roligt att se vad som händer men det kommer att ta mycket tid att genoföra så att det blir bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Bah, du fattar ju inte vad jag menar ändå. Du har den aktiva(veckans) intervju i Första posten. Sen så lägger du dom andra under(Alltså så att det sorteras i fel ordning än vad det brukar göra) Intervju 1 2005-05-05 - Första Posten Intervju 1 2005-04-04 - Andra Posten Intervju 1 2005-03-03 - Tredje Posten Intervju 1 2005-02-02 - Fjärde Posten Intervju 1 2005-01-01 - Femte posten osv. Som du ser så ligger det nyaste först och äldsta sist i postordningen. Och för att lätt hitta dom äldre posterna kan man länka dom i den första posten(direktlänk till posten i topicen) Aja, antagligen fattar ni inte ett skit av vad jag försöker förklara och jag orkar inte bry mig mer ändå. Skicka in skiten i V-snack och spamma sönder skiten(Jag vill ha dom låsta ) Jag förstår också vad du menar, men det absolut bästa vore att få tillstånd av Hultenius att lägga trådarna i vardagssnack. På det sättet blir det mycket bättre ordning och jag slipper all redigering... Inte för att jag är någon speciellt intressant individ, men whut 'ze feck... Det där var nog inte riktigt sant... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Tücker oxå det låter som en bra idé mer har jag väll inte att säga =) Redigerad 10 augusti, 2005 av FerkurZ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nice Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ja, skitbra idé. Du kan ju ta de som iaf är lite kända, som folk skulle vilja veta saker om. Men även någon okänd ibland vore ju skoj Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Bra idé Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Klart att alla ska få vara med. Men man bör ju börja med de "största" och sen jobba sig neråt. En medlem som blev medlem för en vecka sedan är ju inte lika intressant som en som blev medlem för ett år sedan och är aktiv. Som man ser gör en hel del inlägg (inget spam menar jag då) och man känner igen. Det finns en hel del sådana tycker jag. GTAfimpfoolife, Azore, Crice, Slewme, kattälskaren, mm mm det finns som sagt många. Men jag tycker att målet ska vara försöka få med de flesta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Klart att alla ska få vara med. Men man bör ju börja med de "största" och sen jobba sig neråt. En medlem som blev medlem för en vecka sedan är ju inte lika intressant som en som blev medlem för ett år sedan och är aktiv. Som man ser gör en hel del inlägg (inget spam menar jag då) och man känner igen. Det finns en hel del sådana tycker jag. GTAfimpfoolife, Azore, Crice, Slewme, kattälskaren, mm mm det finns som sagt många. Men jag tycker att målet ska vara försöka få med de flesta. Jag då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag då? Silence, newb. Tsk, jag skojar, jag tycker man ser till dig ganska ofta... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Klockren ide. Bara det håller. Tackleberry möter (Insert Forumitnamn) En förnyelse av Malou möter Redigerad 10 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Låter fint. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Låter ballt...är det Tackleberry som väljer ut vem som ska intervjuas eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts