Jump to content

Träffa forumiten

Tackleberry
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 128
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Rolig idé, eller mycket rolig idé.

Fast måste man tjata på att få vara med? "Jag vill vara mad jag vill vara med" Ta't lugnt, det är nog Tackleberry som bestämmer. Sen håller jag med om att det är roligare att läsa om mera kända forumiter än okända.

Joo,det är roligare.

men om en ny forumist kommer som är speciell typ,är skitduktig på något speciellt så kan det vara kul att fåreda lite om den personen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar som att ni gillar idén. :unsure:

Innan vi sätter igång vill jag gärna ha förslag och tips. Skulle man kunna utvakla det och lägga in något mer än bara intervjun?

Ge gärna förlag alltså. ;)

Kanske.

:unsure:

Om den man interjuvar har digitalkamera. så om någon undrar typ hur deras rum ser ut,eller något så kan ju personen ta ett foto och lägga upp ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Absolut. Kul idé!

Men kända... Jag menar kändast är ju klart Hultan + alla mods.

Men sen finns det många medlemmar som har varigt med länge och såna som är relativt nya men är online mycket och man känner igen dem när man loggar in.

Det är ju medlemmarna man vill veta mer om. Inte bara Hultan & co. Det hade nog blivigt tråkigt.

Hehe, ja jag är absolut redo för en granskning under luppen.

Är ni andra oxå det...!? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar som att ni gillar idén.  :unsure:

Innan vi sätter igång vill jag gärna ha förslag och tips. Skulle man kunna utvakla det och lägga in något mer än bara intervjun?

Ge gärna förlag alltså.  :unsure:

Mitt tipps: Skapa en ny tråd, inte den här. Lägg in en bild med texten: "veckans Medlem" och så Nicket personen ifråga har. Sen frågorna.

Sen bara spinn vidare med en ny bild och nya frågor när det är dax för nästa medlem.

Det bör vara en låst tråd så att det inte blir för mycket...Text?!

Ev. frågor som ska ställas kan man ju tippsa om i den här tråden om du säger till, låt oss säga 5-6 dagar innan, vem nästa blir...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En direkt fråga till moderatorerna:

Hur ska jag göra med trådar...? En ny tråd för varje vecka eller en fast tråd som alla intervjuer hålls i?

Gör en ny tråd för varje intervju... hmm undrar om hultan skulle kunna vara så snäll så han låter dig lägga trådarna i vardagssnack-forumet. Hör med honom vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör en ny tråd för varje intervju... hmm undrar om hultan skulle kunna vara så snäll så han låter dig lägga trådarna i vardagssnack-forumet. Hör med honom vet jag.

Skulle det inte bara vara lättare med en låst och pinnad topic.

varje vecka så gör du ett nytt inlägg alt. editerar ditt första inlägg. :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...