Tackleberry Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag fick för ett tag sen en tanke... Det var att skapa en tråd på GTAsajten som kallas "Träffa forumiten". Det kommer att gå ut på att vi varje vecka ska få veta lite mer om någon här på forumet. Jag kommer att hålla i en intervju, men jag kommer inte att ställa frågorna, det kommer vi alla att göra tillsammans. Mitt jobb blir att välja ut de bästa frågorna. Varje vecka kommer en tråd då jag skriver vem veckans forumit är. I den tråden är det fritt fram för er att ställa frågor till personen. Vilka frågor som helst, de kan handla om GTAsajten eller något helt annat. Även personliga frågor får ställas. Däremot får veckans forumit inte svara på frågorna. Jag kommer att välja ut de bästa frågorna och genomför sedan en intervju med personen. Svaren kommer sedan att läggas ut i tråden. De medlemmar som kommer agera intervjuobjekt kommer troligen att vara mer kända medlemmar. Detta för att göra intervjuerna intressantare. Även mer okända forumiter kommer att få bli intervjuade, men det kommer att ske mer sällan. Om detta blir lyckat kommer det alltså att ske varje vecka. Nu undrar jag vad ni tror om detta. Gillar ni idén och vill ni att jag skapar "Träffa forumiten"? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kul ide! Hoppas du orkar hålla på med det ett tag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nu undrar jag vad ni tror om detta. Gillar ni idén och vill ni att jag skapar "Träffa forumiten"? Låter som en bra idé enligt mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Mycket intressant Lycka till med jobbet, ska läsa igenom allt om alla Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag bör tillägga att jag inspirerats av GTAStuntings "Meet the stunter". Där har det blivit ganska populärt, så jag hoppas på samma sak här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Verkar bra, dock så kanske en viss 'jag-gillar-inte-lekar'-person misstycker? Kanske, kanske inte. Dock så gillar jag inte detdär med "mer kända personer" och "mer okända personer"... Så du menar alltså att det är intressantare att veta någonting om Göran Persson än om t,ex. Putte Olsson? Usch för persson Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Man kan alltid pröva! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Låter bra bara jag får vara med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Så du menar alltså att det är intressantare att veta någonting om Göran Persson än om t,ex. Putte Olsson? Usch för persson Precis, annars vore jag dum... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Bara det inte blir för personliga frågor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Bara det inte blir för personliga frågor. Man väljer ju själv om man vill svara eller inte GTaJäGaReN: Vart i detta hittar du nåt som kan antyds som "lek"? Redigerad 10 augusti, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Bara det inte blir för personliga frågor. Det är lugnt, jag kommer endast att välja frågar som är okej. Lita på mig... Jag kommer även att fråga personen som ska intervjuas innan jag gör tråden. Alltså om inte vill bli intevjuad så slipper man. @KalleR: Precis. Redigerad 10 augusti, 2005 av Tackleberry Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Är jag okänd? jag har ju nästan skrivit 1000 inlägg jag vet att jag inte är en av dom "kända",men är jag okänd? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Låter toppen! Men är inte en vecka lite lång tid? 3 dagar räcker väl nästan? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) GTaJäGaReN: Vart i detta hittar du nåt som kan antyds som "lek"? Inte jag, men.. någon.. kanske.. Elander; vem vet? De kända är antagligen KalleR, StellHell, Funnylin, Mr Whoopee, Arvid och Hultenius? Redigerad 10 augusti, 2005 av GTaJäGaReN Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Skitbra idé! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Skitbra idé! W0rd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Inte jag, men.. någon.. kanske.. Elander; vem vet? De kända är antagligen KalleR, StellHell, Funnylin, Mr Whoopee, Arvid och Hultenius? Mr Whoopee? vem fan är det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Bra idé. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Mr Whoopee? vem fan är det? Han var mod här förrut, men han är inte kvar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts