Mr Mister Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Jag tycker PS2 är bäst. Motivering: många bra spel, DVD (det vet du), CD-spelare, bra handkontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 PS2, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Japp! PS2 Äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Jag röstar på PC :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Jag röstar på PC :"> PC äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 jag rösta på ps2 för det e den enda jag har provat! Men jag håller mig till PC den har allt man behöver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 xbox är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 PS2 Rules http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload7/frag.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 xbox är bäst You will burn in hell and die!!! PS2 rokkar asså!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 PS2 ROCKAR, XBOX och GAMECUBE = SKRÄP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 PS2!!!!!!!!Det ska va ps2 å inge "x-box" lr "gamecube" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PS2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 gamecube= plastskit pc= krånglar, jobbigt med 3D-kort och sånt. jobbigt att sitta framför en jävla data med tangentbord... Mellan xbox och ps2 är det en smaksak... fast handkontrollen till ps2 är grymt mycket bättre. Alltså ps2 är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Säger bara GameCube sen PS2 och långt där efter X-box...en liten töntig sak som en av världens rikaste snubbe har kommit på för att käna mer pengar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 XboX äger hårt, men handkontrollen SUGER, ps2:an har nog världshistoriens bästa handkontroll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Ja...Sony gör hyfsade saker...PS2!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Camecube suger!! Fast om man räknar bort Super Smash Bros Melee :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts