Donkeey Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag håller på med mitt hus som jag vill ska ersätta cjs hus i SA jag använder sketchup just nu och jag undrar om man kan använda det till att bygga själva huset till SA ? det går ju att bygga men jag vet ju inte om det funkar.. nån som vet ? och ska man ha med dummies ? jag menar där dörren och det är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Du får la försöka hitta CJ orginal hus och de hur det är gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Du får la försöka hitta CJ orginal hus och de hur det är gjort. Ska göra det.. ksa bara göra lite på moddelen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Update Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Update Kommer nog passa ute på landet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kommer nog passa ute på landet Det ska vara Cjs hus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jo det passar ju jätte fint i LS ghettot No offence men det ser ut att passa bättre ute på landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jo det passar ju jätte fint i LS ghettot No offence men det ser ut att passa bättre ute på landet. Men skitit då.. då får den replaca area 69 huvudhus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men skitit då.. då får den replaca area 69 huvudhus.. Kan den inte replaca Catalinas stuga då? den passar nog bättre i skogen som dem andra sade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kan den inte replaca Catalinas stuga då? den passar nog bättre i skogen som dem andra sade Om du letar upp hennes hus i gta3.img så får det va den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Om du letar upp hennes hus i gta3.img så får det va den Har inte det på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts