AE_Dave Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Jag vet att jag är naab, men fick en rejäl chock när jag upptäckte att jag inte ens kan det här, bwahaha, nåja. Om jag ska installera några drivrutiner och installera en äldre version (Drivrutiner till mitt grafikkort alltså. :F) av dem så måste jag ju avinstallera den nya versionen först eller hur? Men hur gör man det? Jag kikade i "Lägg till eller ta bort program"-programmet men hittade inget där, var gömmer sig de där onda drivrutinerna? Och det är väl inget elakt som händer om jag avinstallerar drivrutinerna-- alltså typ att man måste sitta och knepa i dos eller nåt? :F *EDIT* Oj fel forum. sorry. Redigerad 10 augusti, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det borde finnas i lägg till/ta bort. leta efter "nvidia drivers". Om inte, kolla i enhetshanteraren. Vilken version har du där? Om det inte är någon nvidia drivrutin, så är det windows default, och då kan du installera vilken drivrutin över den (alltså, du behöver inte ta bort de) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts