Blues Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hjälp mig! Jag har precis uppdaterat datorn, och nu kan jag inte ha högre upplösning än 640x480 och 4 bitars färger. . :'( Vad kan vara fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 .grafikkortets drivrutiner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vart kan jag hitta nya drivrutiner till NVIDIA GeForce2 MX? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nvidia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Danke, nu funkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts