XmaN Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Jag vill ha en egen avatar... Hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 va? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Jag vill ha en egen avatar... Hur gör jag? Du går in på avatar settings och skriver in en adress till bilden du vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Du går in på avatar settings och skriver in en adress till bilden du vill ha. Ja det vet jag men kan man inte ladda up en bild från datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 testa att ladda upp en bild HÄR!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Här hittar du din hjälp: Hjälp Direktlänk till topicen om avatarer och signaturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 12 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Ok tack så mycke för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts