Jump to content

Street Racing Butik

Durka
 Share

Recommended Posts

Vet att detta inte är någon nyhet för MÅNGA.. Men nu tänker jag på DOM SOM INTE HAR HITTAT DETTA ÄN.....

Jag satt och körde lite bara och så hitta jag detta garage.. där det bara går att styla värsting bilar i spelet... (bilen på bilden är en JESTER.. och är den ända jag har lyckats med än..) har testat dom vanliga bilarna, men det går inte.

(bilen på bilden är inte moddad... utan bara stylad med GTA SA orginal saker som finns i detta lilla fina ställe)

post-31-1123673994_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kommer bli jävligt utskrattad. Många fler har hittat detta ställe. :wub::P

DU KAN INTE LÄSA ELLER??? ^_^:P:(

Har liksom skrivigt med ganska stora bokstäver att, jag vet att detta inte är någon nyhet för många.. Men att jag tänkte på dom som inte har hittat det.. Men du som är en sån egoist tänker ju inte på andra.. Och bara för att du tror att du är bäst och har hittat allt i GTA SA så måste du håna andra.. För att ditt självförtroende ska va på topp ;) GRATTIS SÄGER JAG BARA.

post-31-1123674720_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom säger ju tillome att man kan styla bilar där när man klarat wang cars typ

Wangs auto uppdragen e sido uppdrag dom Hör inte till huvud storyn och om man inte vill ha 100% så skiter man i dåm. (oftast) Men själv så tycker jag att 100% e as viktigt men jag har 99% och fattar fan inte vad jag har missat. :wacko:. Och jag hatra att skriva kåder så det kan inte bero på det hmmmmm (sorry för off topic) (:!!!:) :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...