Durka Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vet att detta inte är någon nyhet för MÅNGA.. Men nu tänker jag på DOM SOM INTE HAR HITTAT DETTA ÄN..... Jag satt och körde lite bara och så hitta jag detta garage.. där det bara går att styla värsting bilar i spelet... (bilen på bilden är en JESTER.. och är den ända jag har lyckats med än..) har testat dom vanliga bilarna, men det går inte. (bilen på bilden är inte moddad... utan bara stylad med GTA SA orginal saker som finns i detta lilla fina ställe) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ohh shit!!! Själv så har kag upptäckt att man kan skjuta med pikkadoll och tjuva bilar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Du kommer bli jävligt utskrattad. Många fler har hittat detta ställe. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Durka Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Du kommer bli jävligt utskrattad. Många fler har hittat detta ställe. DU KAN INTE LÄSA ELLER??? Har liksom skrivigt med ganska stora bokstäver att, jag vet att detta inte är någon nyhet för många.. Men att jag tänkte på dom som inte har hittat det.. Men du som är en sån egoist tänker ju inte på andra.. Och bara för att du tror att du är bäst och har hittat allt i GTA SA så måste du håna andra.. För att ditt självförtroende ska va på topp GRATTIS SÄGER JAG BARA. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Var det en hemlighet? Den är ju inte gömd i skogen direkt... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Var det en hemlighet? Den är ju inte gömd i skogen direkt... W.o.r.d Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Var det en hemlighet? Den är ju inte gömd i skogen direkt... Ord! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Var ligger affären ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Var ligger affären ? Han vissar ju på kartan!! Men om du absolut inte vet så ligger den i San Fierro Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vilken nyhet ,inte precis ny Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hotring Racer Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Missade bilden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hahaha Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Det hade jag aldrig märkt förut! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Dom säger ju tillome att man kan styla bilar där när man klarat wang cars typ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Åker man inte dit på nått uppdrag? Hur som helst så borde man se ikonen på kartan om man inte bara lirar igenom spelet på några timmar utan att upptäcka alla roliga grejer i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tha Orpanitsh Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Dom säger ju tillome att man kan styla bilar där när man klarat wang cars typ Wangs auto uppdragen e sido uppdrag dom Hör inte till huvud storyn och om man inte vill ha 100% så skiter man i dåm. (oftast) Men själv så tycker jag att 100% e as viktigt men jag har 99% och fattar fan inte vad jag har missat. . Och jag hatra att skriva kåder så det kan inte bero på det hmmmmm (sorry för off topic) (:!!! :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Måste nog låsa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts