Karatemorfar Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Någon här som åker longboard ? Jag har en Sector9, och skulle vilja ha lite tips av folk som åker.. tex. hur man hoppar av den, eller får stopp på den i en backe, eller hur man får den att sluta wobbla när det går fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Åker inte själv, men har varit inne på att köpa ett tag. Det bästa är att bara hoppa av i farten och springa med en bit. Hooppar man bara av och förväntar sig kunna stanna direkt så slår man sig. Och vill man få stopp på den så är det bäst att bromsa med foten. alltså hoppa av och ställa ena foten på. Annars kan man stå med ena foten på brädan, när den rullar, och trycka ner andra foten i marken. Woblar den så är väl gummit i truckarna lite för mjukt eller för dåligt åtdraget. Prata med någon i en skateaffär. De kan säkert hjälpa dig. Lycka till med brädan i sommar. Själv åker jag på min vanliga ett tag till.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts