Durka Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vet att detta inte är någon nyhet för MÅNGA.. Men nu tänker jag på DOM SOM INTE HAR HITTAT DETTA ÄN..... Jag satt och körde lite bara och så hitta jag detta garage.. där det bara går att styla värsting bilar i spelet... (bilen på bilden är en JESTER.. och är den ända jag har lyckats med än..) har testat dom vanliga bilarna, men det går inte. (bilen på bilden är inte moddad... utan bara stylad med GTA SA orginal saker som finns i detta lilla fina ställe) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Durka Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Förlåt... Råka posta 2.. Men man kan ju inte radera sina egna inlägg på denna sida så... (som man kan på alla andra ställen) Men jag skicka ett mail så dom som kan ska ta bort den här...) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Be en Azore stänga denna topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Be en Azore stänga denna topic. Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts