GTA_MASTER Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag har försökt med allt för att fixa den....jag har bland annat Sparat 100 gånger på samma slot men jag har fortfarande problem.... Om jag avinstallerar den sen installerar den igen funkar det? eller problemet i save filen? SÄG inte till mig att jag måste söka för jag har redan sökt men hittar inget bra svar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Antagligen blir det fel på sparfilen eftersom om du startar nytt game så har du inte buggen föresten såg nån som skrev att om man har gymbuggen så ska man äta sig 100% fat o spara 6 gånger så funkade det för han M0rdor tror jag skrev det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaukasus Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag vet hur du ska göra! Jag led av samma problem, sen läste jag en snubbe på internet som hade sparat sju gånger på raken sen funkade det. Så jag provade. OCh det funkade Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Man ska söka innan man gör en ny topic, det hade du gjort sa du, men man ska även kolla i Användbara länkar/information innan man skapar ny topic, och där hittade jag följande länk, http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=159320&st=0 Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts