Jump to content

MIN FÖRSTA GTA FILM

Alle090
 Share

Recommended Posts

Hej, detta är min första Gta sa film som jag har gjort :P;) . den är inte så speciell men jag skulle ranka den som komisk och inte stunt. Jag har moddat spelet så om ni undrar nåt så fråga! :">

:'( snälla om ni inte kan vara trevliga när ni kommeterar så kommentera inte då. jag är så trött på alla som säger " den sög och hade ingen handling" och sen skriver en lista med fel! :wub:

Gta sa mania

Om ni inte förstår hur man laddar ner: så scrolla ner så står det free och premium. tryck på free sen när den har laddat klart så scrollar ni ner igen så står det en timer tills er download kommer!

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man inte får skriva vad som är fel med filmen, vad är det då för mening med att ge kritik?

Filmen var inte precis den bästa jag sett. OK, jag förstår att det var din första, men hela filmen var rätt trist tycker jag, vad skulle det egentligen handla om, och vad var det som skulle vara komiskt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man inte får skriva vad som är fel med filmen, vad är det då för mening med att ge kritik?

Filmen var inte precis den bästa jag sett. OK, jag förstår att det var din första, men hela filmen var rätt trist tycker jag, vad skulle det egentligen handla om, och vad var det som skulle vara komiskt?

Ni får ge kritik men inte överdriva. har inte du lästa andra som har laddat upp sina filmer och alla skriver överdrivna saker. visst ni kan skriva vad ni tycker men inte överdriva!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni får ge kritik men inte överdriva. har inte du lästa andra som har laddat upp sina filmer och alla skriver överdrivna saker. visst ni kan skriva vad ni tycker men inte överdriva!

Då missuppfattade jag det hela när jag läste "jag är så trött på alla som säger " den sög och hade ingen handling" och sen skriver en lista med fel!"

Att skriva en lista med fel är ju lite av kritiken. Man måste ju berätta vad du kan göra bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMG använd andra sidor än RapidShare!!!

Har jag dålig humor eller var det tråkigt?

I vilken affär fick du tag på GTA Sanadreas?

Jag är för trött för att kommentera ordentligt.

Aja, kanske fel med listan. det var lite miffat det har du rätt i. det är ju så man lär sig! men snälla överdriv inte!

jag vet inte så många uppload sidor . ge mig ett tips! silent wispher kan inte ladda upp filmer. jag vet ingen annan!

snälla ge mig ett tips!

Jag har inte sagt att det skulle vara en stunt film!

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du sa att den var bättre, vad är det som är bättre?

Uppladdnings farten, nerladdnings farten & man kan ladda upp mycket större filer. Om jag bara hade postat FF så hade du varit tyst eller hur? Använd PM istället för att gå offtopic. En uppäten moderator!

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor