_otto_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Måste man klara detta svåra eller kan man skippa det?? och om man då måste klara det var ska man då råna nån stans?? Karta kanske?? Ja menar till 100%. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Måste man klara detta svåra eller kan man skippa det?? och om man då måste klara det var ska man då råna nån stans?? Karta kanske?? Ja menar till 100%. Skulle inte tro det, för det finns endast hur mkt cash man tagit, inte hur många gånger som på taxi uppdrag o så,men jag vet inte säkert, men jag skulle inte tro det iaf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_otto_ Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Okej! Tack för att du svarade så snabbt. Nån mer kommentar?? Annars så kan Azore eller nån låsa dena topic Nu. Redigerad 10 augusti, 2005 av _otto_ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Annars så kan Azore eller nån låsa dena topic Nu. I normala fall låser jag inte trådar enbart för att trådskaparen fått sitt svar, det hindrar ju andra från att fortsätta diskutera samma ämne och tvingas därför göra en ny likadan topic. Men eftersom detta varit uppe förr så tänker jag låsa denna tråd. Sök nästa gång du undrar över något, innan du gör en ny topic. Låst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts