hooch Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hej igen! Har sökt igenom forumet, men inte hittat något svar. När OG har fest så blir det gängbråk vid kvarteret. Först kommer det några som går att dödan, sen står några vid bron som också är lätt att döda, men sen komemr massor. Jag fattar inte hur man ska hinna döda alla? hur gör ni? dem är ju jätte många.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hej igen! Har sökt igenom forumet, men inte hittat något svar. När OG har fest så blir det gängbråk vid kvarteret. Först kommer det några som går att dödan, sen står några vid bron som också är lätt att döda, men sen komemr massor. Jag fattar inte hur man ska hinna döda alla? hur gör ni? dem är ju jätte många.. De uppdraget va ju lätt tyckte jag.. Bara sikta å skjut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 De uppdraget va ju lätt tyckte jag.. Bara sikta å skjut Vänta nu.. vilket uppdrag menar han?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ploster Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hoppa upp på C.J hus. Du har väldigt bra läge där :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag stod längst fram typ o bara sköt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vänta nu.. vilket uppdrag menar han?.. House Party Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Gå upp i Hitman level med Mini-Uzi så att du får två stycken,sen är det bara att skjuta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ta en AK-47:a och skjut på allt som är lila, så klarar du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts