hooch Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hej igen! Har sökt igenom forumet, men inte hittat något svar. När OG har fest så blir det gängbråk vid kvarteret. Först kommer det några som går att dödan, sen står några vid bron som också är lätt att döda, men sen komemr massor. Jag fattar inte hur man ska hinna döda alla? hur gör ni? dem är ju jätte många.. Tack för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Fel forum Redigerad 10 augusti, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hej igen! Har sökt igenom forumet, men inte hittat något svar. När OG har fest så blir det gängbråk vid kvarteret. Först kommer det några som går att dödan, sen står några vid bron som också är lätt att döda, men sen komemr massor. Jag fattar inte hur man ska hinna döda alla? hur gör ni? dem är ju jätte många.. Tack för svar! ähum det ska till GTA SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hej igen! Har sökt igenom forumet, men inte hittat något svar. När OG har fest så blir det gängbråk vid kvarteret. Först kommer det några som går att dödan, sen står några vid bron som också är lätt att döda, men sen komemr massor. Jag fattar inte hur man ska hinna döda alla? hur gör ni? dem är ju jätte många.. Tack för svar! Jag klarade det på första försöket så svårt är det väll inte? Skaffa en M16 eller AK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts