Jump to content

Hjälp med IE

Crille_
 Share

Recommended Posts

Mmm det rensar jag åxå men det som e i temp mappen verkar bara va skit, men jag vågar inte göra ngt^^ vem vet vad som händer :S

Det händer inte något, bara om du har på auto inloggning och

liknande så försvinner den, så måste du logga in igen.

Och det tar längre att ladda bilder och sånt som du har sett förut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är inte det temporary internet files? jag menar iaf den som heter bara temp.

Aha, den ska du vara försiktig med bilder och sånt kan du ta bort och winrar archive som det finns flera av. Men det kan finnas någon instalarion på anti-virus som du installerat förr det kan du spara (kan vara bra ti ha) ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan fråga här eftersom tråden ändå har med dölja att kolla på porr att göra.

Jag har ett filmklipp på datorn som jag varken kan byta namn på, flytta eller ta bort. Föresten är det flera filer på datorn med samma problem, se screen. Hur kan jag tvinga flytt, eventuellt se vilken process som använder den?

Jag vet att det tagits upp förrut men jag hittar inte tråden, skicka länk om ni hittar den.

Edit: Häng inte upp er på filens namn, det är inte det frågan handlar om.

post-22-1123681520_thumb.jpg

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det är bittorrent du har tankat med så avsluta processen i enhetshanteraren, kanske funkar om du har använt nåt annat liknande program också, jag använder bara bittorrent. Det finns en tråd om processer ett antal sidor tillbaka, där finns det länkar till program som kollar vilken process som använder programmet. Exempelvis killbox.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor