Geten123 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Om man kör Firefox så kan man ställa in så att den inte lagrar sidor man har besökt. Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Mmm det rensar jag åxå men det som e i temp mappen verkar bara va skit, men jag vågar inte göra ngt^^ vem vet vad som händer :S Det händer inte något, bara om du har på auto inloggning och liknande så försvinner den, så måste du logga in igen. Och det tar längre att ladda bilder och sånt som du har sett förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Är inte det temporary internet files? jag menar iaf den som heter bara temp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Är inte det temporary internet files? jag menar iaf den som heter bara temp. Aha, den ska du vara försiktig med bilder och sånt kan du ta bort och winrar archive som det finns flera av. Men det kan finnas någon instalarion på anti-virus som du installerat förr det kan du spara (kan vara bra ti ha) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Mmm det rensar jag åxå men det som e i temp mappen verkar bara va skit, men jag vågar inte göra ngt^^ vem vet vad som händer :S Jag tog nyss bort allt i temp mappen inget hände. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Kan fråga här eftersom tråden ändå har med dölja att kolla på porr att göra. Jag har ett filmklipp på datorn som jag varken kan byta namn på, flytta eller ta bort. Föresten är det flera filer på datorn med samma problem, se screen. Hur kan jag tvinga flytt, eventuellt se vilken process som använder den? Jag vet att det tagits upp förrut men jag hittar inte tråden, skicka länk om ni hittar den. Edit: Häng inte upp er på filens namn, det är inte det frågan handlar om. Redigerad 10 augusti, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Om det är bittorrent du har tankat med så avsluta processen i enhetshanteraren, kanske funkar om du har använt nåt annat liknande program också, jag använder bara bittorrent. Det finns en tråd om processer ett antal sidor tillbaka, där finns det länkar till program som kollar vilken process som använder programmet. Exempelvis killbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 .om det endast är avi-filer som krånglar så kanse det hjälper att fiffla med avifix..XP_AVIFIX.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 .om det endast är avi-filer som krånglar så kanse det hjälper att fiffla med avifix.. Fattar inte hur man ska använda den, det är ju bara en rarrad ini-fil. Här är processerna jag har startade: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Fattar inte hur man ska använda den, det är ju bara en rarrad ini-fil. Här är processerna jag har startade: Högerklicka på den och välj instalera... klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Coolt det funka, tack Metanolic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts