I lol Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Hej..... Jag kopplar i mina hölurar under där man stoppar i skivan men inget ljud får jag :'( . kan någon säga hur jag ska göra? Redigerad 9 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Skruva upp volymen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Skruva upp volymen? Det börjar bara höras ett prasslande ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hej..... Jag kopplar i mina hölurar under där man stoppar i skivan men inget ljud får jag :'( . kan någon säga hur jag ska göra? Varför stoppar du inte in dem i ljudkortet? Jag menar, det har aldrig fungerat i CD-enheten för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Varför stoppar du inte in dem i ljudkortet? Jag menar, det har aldrig fungerat i CD-enheten för mig Brukar ha dom där, men jag måste hela tiden klättra över skrivbordet (inte nå kul) så kan jag inte sitta normalt efteråt. Min dator e ur kass BF2 går inte på den 2 främre USB enheten funkar inte grafik kortet buggar, tar 10 min att lägga på den. m.m. Edit: Nu vet jag felet Det måste vara kopplat till ljudkortet Redigerad 10 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Min hörlurar stoppar jag in i baselåddan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts