coola Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Snacka om bilar här en bild som ja hitta på nätet vad e det för bil? har aldrig sett en sån volvo Redigerad 11 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) En konceptbil, som sedan blev xc70 (v70 cross country) Redigerad 9 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 En konseptbil, som sedan blev xc70 (v70 cross country) Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 har en bilfråga! får man övningsköra med en vanlig personbil som är lastbilsregistrerad? egentligen borde man ju få göra det, det är ju fortfarande samma bil som innan den lb-reggades, men jag vet inte? nån som vet hur reglerna är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) 17,5 år är det som gäller för lätt lastbil. Om inte jag minns helt fel. Redigerad 10 augusti, 2005 av SAAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 har en bilfråga! får man övningsköra med en vanlig personbil som är lastbilsregistrerad? egentligen borde man ju få göra det, det är ju fortfarande samma bil som innan den lb-reggades, men jag vet inte? nån som vet hur reglerna är? Reggad som lätt lastbik antar jag, då ska det inte vara nått problem eftersom man får köra lätt lastbil på B-kprt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Enligt min körkortsbok så är det 17 år och 6 månader som gäller för lätt lastbil. 16 år för vanlig personbil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Enligt min körkortsbok så är det 17 år och 6 månader som gäller för lätt lastbil. 16 år för vanlig personbil. Då är det säkert så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 KalleR kan du ändra namnet på tråden? e inte så nöjd med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 KalleR kan du ändra namnet på tråden? e inte så nöjd med det Säg bara vad jag ska byta till så gör jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ja vet inte kom på något bra bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ja vet inte kom på något bra bara Nej du hittar på något, annars byter jag ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Nej du hittar på något, annars byter jag ej Hmmm får tänka editerar när ja kommit på något Edit Tack KalleR! du e min nya idol Darkjak hata mig inte efter det här :'( Redigerad 11 augusti, 2005 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hmmm får tänka editerar när ja kommit på något Edit Tack KalleR! du e min nya idol Darkjak hata mig inte efter det här :'( Bil-tråde låter bättre än tråden om bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det ska väl inte vara nåt bindesträck mellan bil-tråden utan Biltråden räcker väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts