hooch Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hej! Nu är jag på uppdraget när polisen har tvingat än att kasta in flames i ett hus. Hur räddar man flickan i huset? Hittar henne inte! Tack för svar // Hoch - 4 life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ta brandsläckaren som finns där inne och leta dig till en trappa, hon är på övervåningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jaså finns det sånt? Vart hittar du den? inte lust att visa bild tack för svar! vart ligger trappan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 vart ligger trappan? En bit in i huset. Kan vara lite svår att hitta då röken täcker den rätt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Trappan finns långt bak i huset om jag minns rätt, du får leta dig igenom lågorna. Ett tips är att ta brandsläckaren direkt från köket så du slipper gå ner efter den sen igen...uhm... ska nog vara tyst nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Offtopic: Man kanske borde spoilervarna här??? Jag har kört missionet så det är inge problem med mig, men andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Offtopic: Man kanske borde spoilervarna här??? Jag har kört missionet så det är inge problem med mig, men andra... Dom borde inte gå in här om dom inte klarat det "brinnande huset" Redigerad 10 augusti, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Dom borde inte gå in här om dom inte klarat det "brinnande huset" Nej men har dem inte det o ser det så kanske dem blir nyfikna o ser? och så "HOPPSAN" inte spoiler varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nej men har dem inte det o ser det så kanske dem blir nyfikna o ser? och så "HOPPSAN" inte spoiler varning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nästa onödiga smilie du gör blir det varning för spam på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hur fungerar brandsläckaren? Måste man hålla in länge mot elden för att den ska släckas? Tack för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eztevez Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hur fungerar brandsläckaren? Måste man hålla in länge mot elden för att den ska släckas? Tack för svar. En stund ja. Sen ska de vara släkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Okej! Ska man rikta neråt också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hooch Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag lyckades tillslut! tack för hjälpen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nästa onödiga smilie du gör blir det varning för spam på. Kan man se hur många varningar man har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts