Kalan Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kanske passar Quentin Tarantino's True Romance in här? Christopher Walken som ledare för den sicilianska maffian, Gary Oldman som pimp, Dennis Hopper som snut & Samuel L. Jackson som knarklangare. Bättre kan det inte bli. Underbar film... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jaaa. Tarantino Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Belly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Damn när jag läser igenom topicen ser jag att ingen skrivit Menace II Society Den första filmen jag tänkte på när jag såg tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Damn när jag läser igenom topicen ser jag att ingen skrivit Menace II Society Jag skulle nämnt den om Tupac fått göra rollen som han blev lovad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Damn när jag läser igenom topicen ser jag att ingen skrivit Menace II Society Tänkte också på den det första jag såg topicen. Den kom sent. Och fan för dig som sa den innan mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag skulle nämnt den om Tupac fått göra rollen som han blev lovad. Vilken roll var det han skulle få? Det var väl nån liten roll som han tacka nej till eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Vilken roll var det han skulle få? Det var väl nån liten roll som han tacka nej till eller? Larenz Tate tog hans plats, eftersom att Allen Hughes(hette han så?) nekat Tupac rollen utan nån anledning helt plötsigt under inspelningarna, vilket ledde till slagsmål inom inne på Hughes kontor där Tupac ska ha slagit ner honom och sen hamnat i fängelse i 15 dagar. Orättvis värld vi lever i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Larenz Tate tog hans plats, eftersom att Allen Hughes(hette han så?) nekat Tupac rollen utan nån anledning helt plötsigt under inspelningarna, vilket ledde till slagsmål inom inne på Hughes kontor där Tupac ska ha slagit ner honom och sen hamnat i fängelse i 15 dagar. Orättvis värld vi lever i. Haha bra av Pac då Skulle fan gjort likadant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts