Cortez Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Inte när jag köpte den PC spel kostar runt 400:- konsoll spel kostar runt 500-600:- beroende på vart man köper dessutom så gnäller jag inte. Sett den för 349:-(ps2-versionen) och PC-versionen rullar på 500-549 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag köpte det för tp 350 lite efter att det släpptes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Patchen ordnade inte ljudbuggen för mig, så det var lite synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Riktigt coolt att de fixade CJs skugga! det ser mycket bättre ut när man kör motorcykel nu, såg ganska skumt ut när motorcyklen gav en skugga men inte CJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Även fast dem har fixat en patch för det, kommer ju endå inte de som använder sig utav Hot Coffee modden att ladda hem det. Aja, annars kommer väl Jack Thompson och gnäller igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hur tvättas bilarna då? Gör man det i biltvättarna eller när man sprayar om bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Patchen ordnade inte ljudbuggen för mig, så det var lite synd. Mmhh man tycker ju att både den och gymbuggen lär prioriteras ganska högt. Blir ingen patch för mig då mitt exemplar fungerar smärtfritt ändå. Tvätta bilar kan jag göra IRL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eindpeng Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Sitter på 56K, så fort går det inte att tanka patchen! Spela det nu grabbar, och ge info om biltvättgrejen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Sett den för 349:-(ps2-versionen) och PC-versionen rullar på 500-549 nu. Köpte mitt för 447 med frakt på megastore.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Fan vad surt att. Patchen det verkar som patchen spärrar .exe'n om man tagit det från buskarna. Har ju redan betalat för det på PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag köpte två stycken till PS2, men det betydre inte att jag snodde PC versionen för det. Den betalade jag för också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Jag håller med Cortez, Inget har tvingat er å köpa det till PS2. Ni kunde ju lika gärna kunnat vänta till PC versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hannes Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hörde att de va nån som blev av med sina sparningar när han installerade de ...men så e de väll inte?!?!??!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hörde att de va nån som blev av med sina sparningar när han installerade de ...men så e de väll inte?!?!??!?!? Jo det är sant och sen när han skulle ut ur sitt rum så var alla andra rum borta och han var i mörkret och höll på att falla ner i ett bottenlöst rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nej det är det inte! PIRATE FOR LIFE BIAAAAAAAAAAAATCH! Seiöst jag köpte det för 549:- till ps2 på tvspelsbörsen så Rockstar får nöja sig med det. W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Nej det är det inte! PIRATE FOR LIFE BIAAAAAAAAAAAATCH! Seiöst jag köpte det för 549:- till ps2 på tvspelsbörsen så Rockstar får nöja sig med det. Och då får du nöja dig med PS2-versionen i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Fan vad surt att. Patchen det verkar som patchen spärrar .exe'n om man tagit det från buskarna. Har ju redan betalat för det på PS2. Om du har nån polare som har SA till pc kan du ju kopiera hans exe fil. tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Funkar inte då säger spelet att ingen skiva är i :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts