Jacker Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jupp, det stämmer. http://www.fz.se/forum/viewtopic.php?t=55954 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Funkar inte med sa om man hittat det i buskarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Funkar inte med sa om man hittat det i buskarna Det är ju bara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Det är ju bara bra Nej det är det inte! PIRATE FOR LIFE BIAAAAAAAAAAAATCH! Seiöst jag köpte det för 549:- till ps2 på tvspelsbörsen så Rockstar får nöja sig med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nej det är det inte! PIRATE FOR LIFE BIAAAAAAAAAAAATCH! Seiöst jag köpte det för 549:- till ps2 på tvspelsbörsen så Rockstar får nöja sig med det. Jag är oxo pirat men Blizzard eller Rockstar Games ska ICKE vara pirat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag läste vad den skulle fixa och då stod det att man skulle kunna göra rent bilarna stämmer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Jag läste vad den skulle fixa och då stod det att man skulle kunna göra rent bilarna stämmer det. Finns en mod som tar bort smuttsen. @Xemtoth: Då kan jag meddela dig att jag både Piratat WoW och GTA. Redigerad 10 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Något ja INTE ska tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Finns en mod som tar bort smuttsen Jag menar patchen läs på gtasajtens startsida. där finns en länk till vad patchen fixar det var där jag såg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ska man uppdatera det om man har pirate edtion eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jupp, det stämmer. http://www.fz.se/forum/viewtopic.php?t=55954 Nödvändgigt att göra en tråd om en nyhet som står på första sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Nödvändgigt att göra en tråd om en nyhet som står på första sidan Hultenius 10:14 @ 10 Aug 2005 Jacker Aug 9 2005, 23:59 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Den oräder det :'( Hot coffee blir Cold coffee. Jag e inte pirat, jag fick det av min polare han hade allt för dålig dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hultenius 10:14 @ 10 Aug 2005 Jacker Aug 9 2005, 23:59 Oj Mitt fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag e inte pirat, jag fick det av min polare han hade allt för dålig dator Varför gick han inte tillbaks till affären? skulle inte ge någon av mina kompisar 400:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Är det lönt att patcha spelet om man har hittat spelet i buskarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hur fungerar det att ta bort smutsen från bilarna då? Fungerar biltvätten nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 AMEN varför funkar inte buskmodellen (tänker inte betala för samma spel 2 ggr direkt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) - Dirty cars now able to get clean. Betyder detta att det går att tvätta bilarna nu? Och alla som gnäller över att det inte funkar på warez-versionen och säger att de redan betalat för ps2versionen(precis som jag), det spelar ingen roll. Det är inte samma spel. Det är som att gå till en butik idag och säga: Ja, jag har ju köpt ps2-versionen, då borde jag få PC-versionen på köpet? Dessutom så är ps2-versionen mycket billigare än PC-versionen nu. Redigerad 10 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Dessutom så är ps2-versionen mycket billigare än PC-versionen nu. Inte när jag köpte den PC spel kostar runt 400:- konsoll spel kostar runt 500-600:- beroende på vart man köper dessutom så gnäller jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts