Siana Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hmm, okej, jag ska ge mig. Jag är bara inte van vid RPG- spel av den här kalibern, när man dör hela tiden. Men jag har fått någorlunda kontroll över situationen nu, så nu ska det nog gå fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hmm, okej, jag ska ge mig. Jag är bara inte van vid RPG- spel av den här kalibern, när man dör hela tiden. Men jag har fått någorlunda kontroll över situationen nu, så nu ska det nog gå fint. För att lugna dig kan jag säga; Mar 25 2006, 15:29:59 CET Killed at Level 45 by Qano Tyvärr vet han inte vem han jävlades med.. Och kommer få smaka på SD resten av sitt liv, alt. betala allt jag loosade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Haha, här är ett par roliga saker som inträffat. Jag hatar dessa pl och br, som talar sitt eget språk och tror att alla ska förstå dem. Så nu har jag hittat på en kommentar man ger dem tillbaka. 'Jag tänkte man kunde grilla'. Här är den, in action. 03:48 Myth of Aurea: aonde que eh a quesst aqui 03:48 Myth of Aurea: ? 03:48 Tapetstruktur: jag tänkte man kunde grilla 03:48 Myth of Aurea: u.u Nu är jag äntligen lvl 14, halvvägs till lvl 15. Så nu har jag lärt mig poison field, som jag och Qouad har haft jävligt kul med, lagt i trappuppgångar med mera. Till slut upptäckte jag att om du lägger ett stort paket över poison- fieldet, syns det inte. Men giftar ner dig gör det ändå. Här har vi det, en stackare med poison, och det lilla oskyldiga paketet. http://img93.imageshack.us/img93/6112/tibia81qy.png Det roligaste är alla sjuka saker som händer på servern. En gång när jag kom till staden låg det lik exakt överallt! Jag lekte såklart med dem. http://img93.imageshack.us/img93/3533/tibia77ui.jpg Road of Death. http://img68.imageshack.us/img68/9320/tibia60zj.jpg Vafan, kunde inte hålla mig. Imorgon blir det lvl 15, och förhoppningsvis lvl 16. Känns fint att vara lite starkare nu, så man kan skydda sig emot eventuella PK'are. Godnatt. Redigerad 26 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Har också skapat en gubbfilur nu, ser ni Khyber så är det jag. Just nu är jag bara lvl2 men det kommer att öka rättså snart. Efter ha varit i rat caven och lvlat till lvl 2 så gick jag upp till Obi för att köpa lite grejs för att underlätta lvlandet och då helt plötsligt kommer det en polack fram till och frågar någonting på polska, troligen om jag var polack precis som han och just då så börjar han droppa en Brass Shield, en Viking Helmet, en Leather Boots och en Leather Legs av någon knepig anledning (Nybörjartur ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Kommer ihåg när min kompis snodde 21 k från en klle som hade lagt de i en bag. Han fick damp och han var lvl 21 medan min kompis var lvl9. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Har köpt ett GS nu. Ska träna upp mina skills lite, och mina polare hamstrar upp på runor. Qano har satt sin sista potatis. Han SKA betala för allt jag förlora på ett eller annat sätt. Antingen med snuskigt mycket pengar eller, min personliga favorit. DÖD! Och sen ska ha få sittsår i röven för han aldrig kommer kunna lämna PZ igen den jävla bögen. Måste erkänna att ha lvl 100+ kompisar är väldigt mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Säg till när och var...vill stå ngnstans där jag kan se detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Haha! Jag tror jag garvar ner mig! Min karaktär har blivit låst! Här är anledningen! http://img99.imageshack.us/img99/6337/loltibia6wx.png Och nej, ingen fara, jag kan renama den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Haha! Jag tror jag garvar ner mig! Min karaktär har blivit låst! Här är anledningen! http://img99.imageshack.us/img99/6337/loltibia6wx.png Och nej, ingen fara, jag kan renama den. Name locking är bara coolt Nu när du byter så kommer det stå, "Former name: Tapetstruktur" under ditt andra namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Då får det väl bli 'Nasty Eranduil'. Jag blev rädd först, när jag inte kunde logga in och det stod att jag blivit bannad. Men sedan garvade jag. Redigerad 27 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 http://img100.imageshack.us/img100/8209/lvl358cd.png Huhuhu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Grattis Xazzi. Själv är jag bara level 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Själv är jag bara level 4... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Huhuhu Höhö! Varför i hela livet har du en WTC? Och nice skills, nästan lika som mina nu efter att jag dog. Förövrigt så har det blivigt mer uppståndelse om detta nu. Gored(135), Joker Poker(105), Julia Deathblade(104), Juhuzia(82) och lite folk mellan 60-80 i Alligiance är på min sida. Det var dom från första dagen när han dödade mig men det hända inte så mycket. Så jag frågade min RL polare på MSN som skulle fixa lite mer hjälp. Det slutade med att jag har fått; Liam Darkcrosser(145), Dekos Wakusei(110), Ozur(102). Paco Ashenvale(122), Valhiru(123), Xerkan(103), Duwe(107), och ja.. 20-30 pers till mellan 80-100 som ska "snacka" lite med honom. Hoppas han fattar att jag inte är någon att leka med. Det folk inte fattar är att lvl inte betyder allt. Jag har vart högre lvl än alla dom som jag har räknat upp, men det är det ingen som behöver veta. Och alla på Aurea vet att jag aldrig skulle göra något fel om jag inte behöver det. Så när han kommer och dödar mig för jag har skull så gjorde han sig själv till fiende på folket. DÖ QANO DÖ!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Höhö! Varför i hela livet har du en WTC? Och nice skills, nästan lika som mina nu efter att jag dog. Förövrigt så har det blivigt mer uppståndelse om detta nu. Gored(135), Joker Poker(105), Julia Deathblade(104), Juhuzia(82) och lite folk mellan 60-80 i Alligiance är på min sida. Det var dom från första dagen när han dödade mig men det hända inte så mycket. Så jag frågade min RL polare på MSN som skulle fixa lite mer hjälp. Det slutade med att jag har fått; Liam Darkcrosser(145), Dekos Wakusei(110), Ozur(102). Paco Ashenvale(122), Valhiru(123), Xerkan(103), Duwe(107), och ja.. 20-30 pers till mellan 80-100 som ska "snacka" lite med honom. Hoppas han fattar att jag inte är någon att leka med. Det folk inte fattar är att lvl inte betyder allt. Jag har vart högre lvl än alla dom som jag har räknat upp, men det är det ingen som behöver veta. Och alla på Aurea vet att jag aldrig skulle göra något fel om jag inte behöver det. Så när han kommer och dödar mig för jag har skull så gjorde han sig själv till fiende på folket. DÖ QANO DÖ!! Hahhaha..Hade på mig den för att va lite fin för bilden .. Och inte orkat gå köpa en scarf.. + Dina polare som du nämnde.. Gored. Va granne med hans Rl vänner förr. snackade med han varge dag typ Well, lycka till med "hunten".. Och tack --- Fan att jag slutade aurea.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Dubbelpost . Men aja. HUSET! http://img357.imageshack.us/img357/870/huset8ya.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Nice Det första som händer när jag går in i Main är att jag blir pkad utav Teneikan Dragon (lvl 15) så att jag blir nergraderad till 500 exp Hade bara på mig armor och sånt + en lie för att jag tänkte samla vete för att göra pannkakor, så kommer han och dödar mig vid vetefältet helt utan anledning precis utanför Thais. Förlorade min backpack och min lie. Lien lämnade han kvar så den plockade jag upp. Pkad ännu en gång.... vet inte vad han heter men det var en idiot iaf. Tänker sluta spela tibia nu, inte kul när en massa jävla idioter går runt och pkar hela tiden. Redigerad 29 mars, 2006 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Tänker sluta spela tibia nu, inte kul när en massa jävla idioter går runt och pkar hela tiden. Spela inte på en PVP server då. Inte för det gör nått. Det finns osynliga gränser överallt. Rookgaard: Där silar man bort dom flesta. Folk som inte gillar spelet eller bara inte förstår hur man ska spela. Första stegen i main: Kaotisk tid. Folk dör hela tiden, och ingen kommer undan. Lärostadiet. 20+: Nu kommer man inte bli pk'ad lika ofta, men det blir destu mer problem ändå. låglvls som snor lootbags, tar kills och dylikt. Hotar du eller dödar dom så kan du ha gjort fiender för livet. Mellantiden: mellan 30-80~. Här kan allt hända. Bäst är att skaffa sig många kontakter så man inte blir lämnad till vargarna om det hettar till sig i höglvlarna. 100+: Krig, krig och åter krig. Du kommer bli spammad överallt av alla som vill att du ska döda folk. Du kommer också, om du är med i en stor guild konfronteras i ett krig minst en gång. Oftast flera gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 100+ låter fräsigt. Ska bli lvl 102 ikväll, hade jag tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 100+ låter fräsigt. Ska bli lvl 102 ikväll, hade jag tänkt. Naa, det är inte så coolt.. Det kommer alltid vara någon som är bättre och högre lvl än sig själv och man blir ägd av denna person hela tiden. Och att dö som 100+ är ingen lekskola.. Vi snackar miljoner exp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts