Jump to content

Tibia

T-Ryder
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 391
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När hade du tänkt komma ifrån Rookgaard då katten?

Mar 21 2006, 21:27:41 CET Killed at Level 3 by an orc

Mar 21 2006, 19:25:11 CET Killed at Level 3 by an orc

Mar 21 2006, 18:12:08 CET Killed at Level 3 by a wolf

Mar 20 2006, 19:52:35 CET Killed at Level 3 by a bug

Mar 20 2006, 16:57:15 CET Killed at Level 3 by a wolf

Mar 19 2006, 20:45:22 CET Killed at Level 2 by poison

ser inget vidare bra ut ska jag säga. ^_^:)

Och så dagens LOL!

Våran kära Siana letar febrilt efter en dwarf mine som jag hade visat honom en dag tidigare. Problemet var att han hade glömt var den låg, så han letade och letade.

Tills han får en superduper idé!

Han går till stället som jag sagt till honom att aldrig gå till på minst 20 lvls till..

Jag satt och skrattade rakt ut här hemma så morsan kom ner och frågade vad det var som jag skrattade åt!

Du får ursäkta, men det var så jävla kul att läsa det du skrev.

"En PK'are dödade mig på 3 slag. Han slog hårt som fan"

Så kollar man in hans profil:

Mar 21 2006, 22:07:43 CET Killed at Level 13 by a hunter :D:unsure::ermm::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha...Vill inte vara elak mot dig Siana men det är typ det som klassas som det "noobigaste" som finns på tibia.  :)

Precis.

Finns oändligt med historier om folk som blivigt "pkade" av hunters.

CipSoft har t.o.m skojjat till det lite och i sommar patchen så introducerade dom Pappegojjor i spelet.

Och som alla vet så kan dom härma ljud, och CipSoft tog dom vanligaste fraserna som folk brukar säga för att göra det lite roligare.

Sounds: "You advanshed, you advanshed!"; "Neeewbiiieee!"; "Screeech!"; "Hunterrr ish pk!"; "BR? PL? SWE?"; "Hope you die and loooosh it!"

Och vad som står på hunters:

Field Notes: Fierce creatures that attack anyone that approach them. Often mistaked on PVP worlds as a PKer by newbies. They shoot when u even didn't saw them coming yet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis.

Finns oändligt med historier om folk som blivigt "pkade" av hunters.

CipSoft har t.o.m skojjat till det lite och i sommar patchen så introducerade dom Pappegojjor i spelet.

Och som alla vet så kan dom härma ljud, och CipSoft tog dom vanligaste fraserna som folk brukar säga för att göra det lite roligare.

Sounds: "You advanshed, you advanshed!"; "Neeewbiiieee!"; "Screeech!"; "Hunterrr ish pk!"; "BR? PL? SWE?"; "Hope you die and loooosh it!"

Och vad som står på hunters:

Field Notes: Fierce creatures that attack anyone that approach them. Often mistaked on PVP worlds as a PKer by newbies. They shoot when u even didn't saw them coming yet.

Grattis till 45 då, men i vilken guild är du med i?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor