StellHell Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Damn, går snabbt nu när du släppt ansvaret över mig och Siana XD btw@ Siana: hur går det? Jo, går ganska lagom.. 90.000 exp på 6 timmar~. Ganska slappt lvlade ändå. Siana är lvl 13 så vitt jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Siana är lvl 13 så vitt jag vet. Helt rätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jag och Stellhell. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 När hade du tänkt komma ifrån Rookgaard då katten? Mar 21 2006, 21:27:41 CET Killed at Level 3 by an orc Mar 21 2006, 19:25:11 CET Killed at Level 3 by an orc Mar 21 2006, 18:12:08 CET Killed at Level 3 by a wolf Mar 20 2006, 19:52:35 CET Killed at Level 3 by a bug Mar 20 2006, 16:57:15 CET Killed at Level 3 by a wolf Mar 19 2006, 20:45:22 CET Killed at Level 2 by poison ser inget vidare bra ut ska jag säga. Och så dagens LOL! Våran kära Siana letar febrilt efter en dwarf mine som jag hade visat honom en dag tidigare. Problemet var att han hade glömt var den låg, så han letade och letade. Tills han får en superduper idé! Han går till stället som jag sagt till honom att aldrig gå till på minst 20 lvls till.. Jag satt och skrattade rakt ut här hemma så morsan kom ner och frågade vad det var som jag skrattade åt! Du får ursäkta, men det var så jävla kul att läsa det du skrev. "En PK'are dödade mig på 3 slag. Han slog hårt som fan" Så kollar man in hans profil: Mar 21 2006, 22:07:43 CET Killed at Level 13 by a hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hahaha...Vill inte vara elak mot dig Siana men det är typ det som klassas som det "noobigaste" som finns på tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hahaha...Vill inte vara elak mot dig Siana men det är typ det som klassas som det "noobigaste" som finns på tibia. Precis. Finns oändligt med historier om folk som blivigt "pkade" av hunters. CipSoft har t.o.m skojjat till det lite och i sommar patchen så introducerade dom Pappegojjor i spelet. Och som alla vet så kan dom härma ljud, och CipSoft tog dom vanligaste fraserna som folk brukar säga för att göra det lite roligare. Sounds: "You advanshed, you advanshed!"; "Neeewbiiieee!"; "Screeech!"; "Hunterrr ish pk!"; "BR? PL? SWE?"; "Hope you die and loooosh it!" Och vad som står på hunters: Field Notes: Fierce creatures that attack anyone that approach them. Often mistaked on PVP worlds as a PKer by newbies. They shoot when u even didn't saw them coming yet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Precis. Finns oändligt med historier om folk som blivigt "pkade" av hunters. CipSoft har t.o.m skojjat till det lite och i sommar patchen så introducerade dom Pappegojjor i spelet. Och som alla vet så kan dom härma ljud, och CipSoft tog dom vanligaste fraserna som folk brukar säga för att göra det lite roligare. Sounds: "You advanshed, you advanshed!"; "Neeewbiiieee!"; "Screeech!"; "Hunterrr ish pk!"; "BR? PL? SWE?"; "Hope you die and loooosh it!" Och vad som står på hunters: Field Notes: Fierce creatures that attack anyone that approach them. Often mistaked on PVP worlds as a PKer by newbies. They shoot when u even didn't saw them coming yet. Grattis till 45 då, men i vilken guild är du med i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Grattis till 45 då, men i vilken guild är du med i? Bloodline för tillfället. Förövrigt ett guild med ett par RL polare till GiZmo här på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Bloodline för tillfället. Förövrigt ett guild med ett par RL polare till GiZmo här på forumet. Alright, man blir ju lite sugen att spela när man ser screens, fast jag håller mig nog till WoW ett tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Psst.. Köpte precis en sak.. ---> 30.000gp, bye bye. (btw, jag editerar första posten lite. Så alla vet folks charnames) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Mamma! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 GZ till BOH stellhell, btw, jag tror att jag heter Pizzapajen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag är uuuutskämd! Wtf, första gången jag spelar, typ. Och jag tänkte, att om jag bara går nära floden skulle jag vara all right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 @Stellan:Logga in snart?..me want barbarian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Loggar in snart, har lite o göra. Fixade till ditt namn där med- Btw, kom upp till greenshore och hälsa på, jag har köpt ett hus där. http://www.tibianews.net/worldmap.asp?xcor=494&ycor=-444 <-- Där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Trevlig lya du har level 14 och 5 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Loggar in snart, har lite o göra. Fixade till ditt namn där med- Btw, kom upp till greenshore och hälsa på, jag har köpt ett hus där. http://www.tibianews.net/worldmap.asp?xcor=494&ycor=-444 <-- Där Du stellan, går det åka någonstans från green~?.. Pallar inte sticka nu från port hope och kolla upp saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nix. Greenshore är som vilken bit land som hellst. Dom har slängt dit lite hus och 3 guild houses för dom som vill bo lite utanför alla andra och slippa massa folk som springer förbi hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nix. Greenshore är som vilken bit land som hellst. Dom har slängt dit lite hus och 3 guild houses för dom som vill bo lite utanför alla andra och slippa massa folk som springer förbi hela tiden. Tack. Tänkte bara eftersom det finns en båt där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Tack. Tänkte bara eftersom det finns en båt där Tibianic är ett Guild House. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts