Spam Snuten Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Har nu skapat en ny karaktär (Purple Mushroom), och funderar på att börja spela igen (har aldrig loggat in med honom än ). Redigerad 18 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Tibia är inget för mig och kommer aldrig bli det heller. Det är helt enkelt inget spel som jag gillar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Tibia är inget för mig och kommer aldrig bli det heller. Det är helt enkelt inget spel som jag gillar bara Indeed, WoW is teh real shiat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nickar Tolstohj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Har aldrig riktigt fattat vad som är så speciellt med Tibia... Någon som kan förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Har aldrig riktigt fattat vad som är så speciellt med Tibia... Någon som kan förklara? Själv har jag aldrig förstått vad det speciella med WoW är. Fick en fjortondagars- trial, spelade 4 gånger tror jag. Det skiljer sig från person till person. *Edit* Dang, fan vad taskigt. En kille invita mig till hans party, och sen dödade han mig. På det viset fick han ingen skull. Jag ska bussa svenskarna på honom. Tur att jag lagt allt värdefullt i DP'n. Redigerad 18 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Skitdåligt login system.. man måste komma ihåg något jävla accountID som man jämt tappar bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Skitdåligt login system.. man måste komma ihåg något jävla accountID som man jämt tappar bort "Så jävla dåligt det där med telefoner... Man måste minnas sitt telefonnummer för att kunna ringa hem från en annan telefon". Trust me, du minns det snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Skitdåligt login system.. man måste komma ihåg något jävla accountID som man jämt tappar bort Skriv upp det i en text fil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 "Så jävla dåligt det där med telefoner... Man måste minnas sitt telefonnummer för att kunna ringa hem från en annan telefon". Trust me, du minns det snart. Lite svårt att komma ihåg typ 5845436754602549345395345353432 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Lite svårt att komma ihåg typ 5845436754602549345395345353432 Eh, hur jävla långt acc- id har du? Mitt är 7 siffror långt, omg. Lärde mig det på nån minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag har sjusiffrigt, och jag har det uppskrivet i en textfil på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Roligare att spela OT-Tibia ist för vanliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Har 1 lvl 16 druid, men den har typ rook eq och så för jag gav bort allt till en kompis när jag la av...vilken server lirar ni på? *tittar på siana/stelhell* Edit: såg nu. drar upp en där/addar på VIPen Redigerad 18 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Det är riktigt kul med Tibia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 http://img52.imageshack.us/img52/89/jagochkattlskaren9ac.jpg Jag ocj kattälskarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Det är riktigt kul med Tibia. Du vet att du inte får någon xp av att döda får, va? Meh, killar. Det blir så lagom kul när alla döper sig till udda, materiella saker. Tapetstruktur är ett nick jag använder då och då, inget jag vill skoja/flasha med. Dammit. Redigerad 19 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Gruppfoto på mig, Tossie och Qouad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Börjar kanske spela lite imorgon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Wohoo!. Själv är man en Elite knight med 69/69, axe. Mitt namn är Arga tanten och är lvl 32 Saphira var det här, spelade aurea förr.. Någon som är i "main land" kan ju bara pm´a mig så får ni något, som kan vara bra att ha när man är vid lvl 10-20 (så länge lagret räcker ) edit: alltså alla på Aurea som behöver något, Pmá mig. -Känner mig väääällllldigt snäll- Redigerad 19 mars, 2006 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts