T-Ryder Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Haha, jag gjorde en ny char bara för att min gammal blev hackad..på 1½ timma hade jag nog med guld för att köpa en mace. Och jag är i lvl 2 Redigerad 20 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Haha, jag gjorde en ny char bara för att min gammal blev hackad..på 1½ timma hade jag nog med guld för att köpa en mace. Och jag är i lvl 2 Orka. Fixa massa rats, rabbits och mat och sälj tills du råd till 3 life fluids och 2 antidote runes. Sen fixar du lvl 2, gör banana och notebook questerna så du får ett svärd och en sköld. sen drar du till Copper shield grottan och gör den questen. 1 life fluid på väg igenom elden, en på väg ut och möjligtvis en tillbaka till bron där du healar dig hos vakten. Sen drar du till katana grottan, går igenom psn och upp till ett lik där du hittar en nyckel som du tar med dig ner i ett hål längre ner. Sen går du ner, öppnar dörren med en lever, går in o lootar katanan. Springer upp, ut genom psn igen och använder en runa till. Grats, du har nu det bästa sköldet och det bästa vapnet i rook. Nu går du ner och äger sönder monsterna i chain armor grottan, fixar den och drar lvl 8 och upp till main. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Orka. Fixa massa rats, rabbits och mat och sälj tills du råd till 3 life fluids och 2 antidote runes. Sen fixar du lvl 2, gör banana och notebook questerna så du får ett svärd och en sköld. sen drar du till Copper shield grottan och gör den questen. 1 life fluid på väg igenom elden, en på väg ut och möjligtvis en tillbaka till bron där du healar dig hos vakten. Sen drar du till katana grottan, går igenom psn och upp till ett lik där du hittar en nyckel som du tar med dig ner i ett hål längre ner. Sen går du ner, öppnar dörren med en lever, går in o lootar katanan. Springer upp, ut genom psn igen och använder en runa till. Grats, du har nu det bästa sköldet och det bästa vapnet i rook. Nu går du ner och äger sönder monsterna i chain armor grottan, fixar den och drar lvl 8 och upp till main. Fanns väll en massa rotworms där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Orka. Fixa massa rats, rabbits och mat och sälj tills du råd till 3 life fluids och 2 antidote runes. Sen fixar du lvl 2, gör banana och notebook questerna så du får ett svärd och en sköld. sen drar du till Copper shield grottan och gör den questen. 1 life fluid på väg igenom elden, en på väg ut och möjligtvis en tillbaka till bron där du healar dig hos vakten. Sen drar du till katana grottan, går igenom psn och upp till ett lik där du hittar en nyckel som du tar med dig ner i ett hål längre ner. Sen går du ner, öppnar dörren med en lever, går in o lootar katanan. Springer upp, ut genom psn igen och använder en runa till. Grats, du har nu det bästa sköldet och det bästa vapnet i rook. Nu går du ner och äger sönder monsterna i chain armor grottan, fixar den och drar lvl 8 och upp till main. Man kan inte göra katana quest i level 2 bara om man har någon som blockar, det e ju 1 rot o 2 skells? man blir oftast trapad i ett hörn, det blev jag iaf första gången jag gjorde den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Fanns väll en massa rotworms där? Jepp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Man kan inte göra katana quest i level 2 bara om man har någon som blockar, det e ju 1 rot o 2 skells? man blir oftast trapad i ett hörn, det blev jag iaf första gången jag gjorde den Du e keff va? Jag har gjort både katana och copper shield flera gånger med lvl 2 chars. Du blir inte trapad om du inte är en seg jävel eller springer längs med väggen. Och det behöver du inte göra eftersom liket med katanan ligger mitt i rummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Får man fullt hp när man andvänder life fluid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 (redigerad) Du e keff va? Jag har gjort både katana och copper shield flera gånger med lvl 2 chars. Du blir inte trapad om du inte är en seg jävel eller springer längs med väggen. Och det behöver du inte göra eftersom liket med katanan ligger mitt i rummet. Jag har bara gjort den en gång, så vad vet jag? någon hade lurat dom.. dom stog runt där man kom ner.. ediT: t-ryder, nej det får man inte, man får ca 60 hp av en life fluid Redigerad 23 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2005 Får man fullt hp när man andvänder life fluid? 0-100hp / Life Fluid samma med mana fluids. 0-100mana / Mana Fluid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 (redigerad) Ja, eftersom screenshot- tråden blir fylld med en massa Tibia- snack, tänkte jag att det var lika bra att skapa en tråd till Tibia. Kanske är lite många officiella MMORPG- trådar, men whatever, Tibia är kul och det finns ett flertal på forumet som spelar det. -- Så. Vad är då Tibia? Tibia är ett gediget och älskat 2D- MMORPG- spel, som utspelar sig i en fantasyvärld. Efter lvl 8 väljer du plats och yrke till din karaktär. Det är onödigt att jag förklarar vida, det är bättre att ni läser om spelet själva på http://www.tibia.com En sak är säker: spelet är kul! Här är en fin print på mig och StellHell. http://img485.imageshack.us/img485/8385/tibia45gp.jpg And here... Är det läskiga Alien- lookalikes. Fan heter de? Facejabbers? Det ska föreställa döda skorpioner. Men jag vet bättre! http://img485.imageshack.us/img485/9751/tibia51er.jpg För er som vill testa på spelet, registrera er på http://www.tibia.com och ladda ner spelet (gratis). Välj Aurea som värld, det är där jag och StellHell spelar. Det roliga börjar vid lvl 8, så ge spelet en chans! Mitt nick är Nasty Eranduil. Vi ses i Aurea. -- Shibby Stell - StellHell Tandpetare - Kattälskaren Nasty Eranduil - Siana Pizzapajen - Qouad Tolstohj - Tossie Arga Tanten - Xazzi Olego - Tommy Killer Omita Kutaruntrunt - Game_X Cadil Soul - Jojje Khyber - Peskele Heper Talke - Archemra Redigerad 9 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Igår sa du att du hatade spelet och inte skulle spela på ett tag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Igår sa du att du hatade spelet och inte skulle spela på ett tag? Haha, ja, blev PK'ad två gånger. Men två snälla svenskar hjälpte mig, så nu är jag alive n' kickin' again! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Ska leta fram någon gammal bild på min druid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Jag började idag, och det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Var en lvl 13 sorcerer, men blev hackad p.g.a. att brorsan skulle ladda ner en tibia film, men det var en keylogger Nästa gång jag loggade in var jag lvl 0 (?) och var på startstället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Nedladdning länken funkar inte på sidan, kan någon vänlig själ lägga upp downloaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Gillar ditt namn siana Vilken lvl är du i? Har någon har på gtasajten preminum account? Vi hade ju kunnat starta en clan annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Gillar ditt namn siana Vilken lvl är du i? Har någon har på gtasajten preminum account? Vi hade ju kunnat starta en clan annars Hade premium, och ett guild. Funderar på att kanske börja spela igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Gillar ditt namn siana Vilken lvl är du i? Har någon har på gtasajten preminum account? Vi hade ju kunnat starta en clan annars Haha, tack. Tro det eller ej, men jag använder detta nicket rätt ofta. Jag är snart lvl 11. StellHell har premium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 18 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2006 Vad nickar alla? Jag nickar Tandpetare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts