StellHell Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 Nu får du ju dock säga att det var innan Staminan introducerades annars skulle det vara omöjligt, ja. Det var inte långt innan det. Jag minns att jag gjorde UH's på min druid, sen kunde jag helt plötsligt inte det. Måste vart i samma veva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2007 (redigerad) Det var inte långt innan det. Jag minns att jag gjorde UH's på min druid, sen kunde jag helt plötsligt inte det. Måste vart i samma veva. Sämsta updaten dom gjort. :< Saksamma, tog 101 igår. Redigerad 15 september, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Tjo, började med tibia idag och jag undrar var en lvl 20 druid kan hunta. Jag är INTE prem user. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Tjo, började med tibia idag och jag undrar var en lvl 20 druid kan hunta. Jag är INTE prem user. Rotworms. :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Tjo, började med tibia idag och jag undrar var en lvl 20 druid kan hunta. Jag är INTE prem user. Rotworms i Fibula. (Ofta många som bottar här dock, men om du har tur och är ensam är det bra exp, om du ska levla) eller Frost Trolls under Venore är också ett bra tips, dock även här ofta stor risk för bottare. Dessutom kan du röra dig mot kazzordon och gå ner i en av grottorna med Dwarfs, håll utkik efter Dwarf Soldiers och Dwarf Guards bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Rotworms i Fibula. (Ofta många som bottar här dock, men om du har tur och är ensam är det bra exp, om du ska levla) eller Frost Trolls under Venore är också ett bra tips, dock även här ofta stor risk för bottare. Dessutom kan du röra dig mot kazzordon och gå ner i en av grottorna med Dwarfs, håll utkik efter Dwarf Soldiers och Dwarf Guards bara. 2 frågor 1:Var ligger fibula 2: Är fibula för No-prems? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 2 frågor 1:Var ligger fibula 2: Är fibula för No-prems? 1. Sydväst från Thais. 2. Ja, du behöver bara en nyckel för att komma in i grottan. Som du köper av en NPC jag glömt namnet på, men du hittar honom på Fibulas sydligaste punkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Vet någon vart man kan hunta med en level 37 master sorcerer (prem) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2008 Necros i Darasia? (Hur fan minns jag det än... -.-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 (redigerad) Necros i Darasia? (Hur fan minns jag det än... -.-) Shibby Stell (: Du gifte dig med min rl granne, bassetss (typ?) hihi. Old Aurea ägde. -onT - Dra vamps, med WoF och exori flams. På 45 drar du Ancient scarabs i stone-tomb. Spelar när jag är bored, ligger på level 59 just nu Redigerad 2 juli, 2008 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 Shibby Stell (: Du gifte dig med min rl granne, bassetss (typ?) hihi. Old Aurea ägde. -onT - Dra vamps, med WoF och exori flams. På 45 drar du Ancient scarabs i stone-tomb. Spelar när jag är bored, ligger på level 59 just nu LOL! Bassetass är bara en av många "fruar". lewl. Polygami var jättevanligt där, hade faktist flera fruar samtidigt ett tag, men det blev svårt när dom skulle ha plats i mina hus. Fick inte ha något ifred. Hur är det med henne nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 2 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2008 LOL! Bassetass är bara en av många "fruar". lewl. Polygami var jättevanligt där, hade faktist flera fruar samtidigt ett tag, men det blev svårt när dom skulle ha plats i mina hus. Fick inte ha något ifred. Hur är det med henne nuförtiden? Han* . Antar att han är okej snackar inte dagligen med honom precis, tråkig handboll freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts