T-Ryder Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Bland dom sämsta spelen som finns för ffs Rikitgt tråkigt är det Jaha, nu vet alla vad du tycker om Tibia...Nu kan du gå och gräva ner dig någonstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Bland dom sämsta spelen som finns för ffs Är tibia många spel eller?? Jag spelade det för nåra år sen men dog o tappade alla bra saker så jag slutade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Är tibia många spel eller?? Jag spelade det för nåra år sen men dog o tappade alla bra saker så jag slutade Han menar ju att det är ett av dom sämsta spelen som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Oj ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Har en level 18 druid magic level 22, Fire sword, Dragon shield, p-set, devils helmet och leather boots. Spelar på titania och har inte prem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Har en level 18 druid magic level 22, Fire sword, Dragon shield, p-set, devils helmet och leather boots. Spelar på titania och har inte prem. Du suger ju min level 14 druid har ju fan br, clegs, bs, demon shield, boh och crusader helmet .. och mlv 41 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Han menar ju att det är ett av dom sämsta spelen som finns Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Precis Men det är inte sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Spelade för 2 år sen, rättså tråkigt spel när man hittar andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Spelade för 2 år sen, rättså tråkigt spel när man hittar andra... Beror helt på vad man gillar och vilka man spelar med. spelar du solo tröttnar du. Jag bytte tillbaka till Tibia från WoW. Det säger en hel del. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag bytte tillbaka till Tibia från WoW. Det säger en hel del. Jag har inte spelat WoW över huvudtaget Började spela Tibia efter att jag hade spelat Runescape() ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tibia liknar Runescape1.... fast dåligare .... Jag har själv inte spelat Tibia... men runescape har jag.... men har slutat med det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Kan man få detta svärdet? Redigerad 11 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Kan man få detta svärdet? Ja, men inte i rook Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Om jag har en gubbe som är i main och en som inte är i main, båda är i Auerea..Kan jag då på något vis föra över mina saker från main gubben till Icke main gubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Om jag har en gubbe som är i main och en som inte är i main, båda är i Auerea..Kan jag då på något vis föra över mina saker från main gubben till Icke main gubben? Nej... Har förövrigt en lvl 20 Druid på pacera, efter uppdateringen så spelar jag dock inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Om jag har en gubbe som är i main och en som inte är i main, båda är i Auerea..Kan jag då på något vis föra över mina saker från main gubben till Icke main gubben? Nee går inte , Orka ha C leggs i rook? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Nee går inte , Orka ha C leggs i rook? Ursäkta min okunighet men vad menar du med C leggs ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Crown Legs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Crown Legs... Eller som jag kallar det.. CRAW Legs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts