Hunter Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 snarare du som är dum, det du menade var typ lira upp en level 100 sen fråga om cip kunde transfera den till en av deras server, retard. Ehh , nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Ehh , nej? Ingen bryr sig, tack hej. Så kul har jag haft det. (Klaga inte på eq, slutade pga. ränsat acc. precis köpt bs/medusa) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Ingen bryr sig, tack hej. Så kul har jag haft det. (Klaga inte på eq, slutade pga. ränsat acc. precis köpt bs/medusa) Nice Vilken server kör du på? själv kör jag på enternia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Nice Vilken server kör du på? själv kör jag på enternia Well, Unter, det finns en bra hemsida som man kan kolla det på, tibia.com heter den tar dig ungefär 10 sekunder att leta upp det där. Aurea spelar han på Trode du la av den där gången du blev dödad utanför ditt hus StellHell, inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Well, Unter, det finns en bra hemsida som man kan kolla det på, tibia.com heter den tar dig ungefär 10 sekunder att leta upp det där. Aurea spelar han på Sidan brukar inte funka för mig, så jag tyckte att det gick snabbare o skriva här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Sidan brukar inte funka för mig, så jag tyckte att det gick snabbare o skriva här. Alla jag har träffat har sidan funkat för, så det där är bs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Alla jag har träffat har sidan funkat för, så det där är bs. Men för mig funkar det inte... tror du att alla datorer är samma. Du är bs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 (redigerad) Men för mig funkar det inte... tror du att alla datorer är samma. Du är bsHar inte du blockerat sidan på din dator så finns det väl ingen anledning till varför just den sidan inte skulle funka för just dig? Redigerad 17 januari, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Har inte du blockerat sidan på din dator så finns det väl ingen anledning till varför just den sidan inte skulle funka för just dig? Han ville väl helt enkelt bara fixa +1 post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 17 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2007 Har inte du blockerat sidan på din dator så finns det väl ingen anledning till varför just den sidan inte skulle funka för just dig? Alltså.. ibland funkar inte sidor som jag går in på, det händer inte bara med tibia.. fatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Well, Unter, det finns en bra hemsida som man kan kolla det på, tibia.com heter den tar dig ungefär 10 sekunder att leta upp det där. Aurea spelar han på Trode du la av den där gången du blev dödad utanför ditt hus StellHell, inte? Nja. Blev dödad, men fick honom att betala. Sen tröttnade jag och lät min polare lira på den, så han drog lvl 46 sen fick han keylogger och mitt acc blev ränsat. Så sen dess så har jag i princip aldrig loggat in pga. ingen eq, men när jag började jobba på siba så kunde jag inte WoWa längre, så jag lamade mig på tibia med eq som är sämre än folk i rook. Till slut så hade jag lite cash, och drog en lvl med min nya gear. Nu kom dock TBC ut så ingen mer Tibia för min del på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Nja. Blev dödad, men fick honom att betala. Sen tröttnade jag och lät min polare lira på den, så han drog lvl 46 sen fick han keylogger och mitt acc blev ränsat. Så sen dess så har jag i princip aldrig loggat in pga. ingen eq, men när jag började jobba på siba så kunde jag inte WoWa längre, så jag lamade mig på tibia med eq som är sämre än folk i rook. Till slut så hade jag lite cash, och drog en lvl med min nya gear. Nu kom dock TBC ut så ingen mer Tibia för min del på ett tag. Hehehehe, keyloggern bara råkade hamna där va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Kan berätta att jag senast loggade in för ett par månader sen. Sprang runt lite i gruvorna och kände mig rätt ovan... Fick miljader dwarven soldiers på mig och blev dödad. Svor på att det var den sista gången jag någonsin loggade in och det håller än. Nu har jag ju WoW istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Hehehehe, keyloggern bara råkade hamna där va? Aye. Detta var innan amphibiencelight fanns, så lighthack var väldigt nödvändigt för den late. Nu så fick han hem nån fake och resten är historia. Antar att du menar att det var han, men så dum är han inte. Sen så delade vi ett hus tillsammans, och det blev som sagt ränsat så en del grejer som var hans blev också stulna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Aye. Detta var innan amphibiencelight fanns, så lighthack var väldigt nödvändigt för den late. Nu så fick han hem nån fake och resten är historia. Antar att du menar att det var han, men så dum är han inte. Sen så delade vi ett hus tillsammans, och det blev som sagt ränsat så en del grejer som var hans blev också stulna. Nä, jag menade att det säkert inte var Aimbot/Lighthack you know inte saker man får använda enligt cip. Redigerad 18 januari, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Lite dum fråga kanske men: Är det försent att börja med tibia nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Lite dum fråga kanske men: Är det försent att börja med tibia nu? Det måste du väl känna själv? Om du börjar med det nu och tycker att det är roligt så kan det ju inte vara försent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Det måste du väl känna själv? Om du börjar med det nu och tycker att det är roligt så kan det ju inte vara försent. Men jag menar om det kommer vara för svårt att etablera sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Vadå försent?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Men jag menar om det kommer vara för svårt att etablera sig. Jaa du, det är aldrig försent att börja med ett spel man tycker är roligt Dock är det ju inte direkt nytt så att nå toppen kommer ta ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts