Jump to content

Tibia

T-Ryder
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 391
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nice

Vilken server kör du på? själv kör jag på enternia :mellow:

Well, Unter, det finns en bra hemsida som man kan kolla det på, tibia.com heter den tar dig ungefär 10 sekunder att leta upp det där. Aurea spelar han på :ph34r:

Trode du la av den där gången du blev dödad utanför ditt hus StellHell, inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Well, Unter, det finns en bra hemsida som man kan kolla det på, tibia.com heter den tar dig ungefär 10 sekunder att leta upp det där. Aurea spelar han på ;)

Trode du la av den där gången du blev dödad utanför ditt hus StellHell, inte?

Nja.

Blev dödad, men fick honom att betala. Sen tröttnade jag och lät min polare lira på den, så han drog lvl 46 sen fick han keylogger och mitt acc blev ränsat.

Så sen dess så har jag i princip aldrig loggat in pga. ingen eq, men när jag började jobba på siba så kunde jag inte WoWa längre, så jag lamade mig på tibia med eq som är sämre än folk i rook. Till slut så hade jag lite cash, och drog en lvl med min nya gear.

Nu kom dock TBC ut så ingen mer Tibia för min del på ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja.

Blev dödad, men fick honom att betala. Sen tröttnade jag och lät min polare lira på den, så han drog lvl 46 sen fick han keylogger och mitt acc blev ränsat.

Så sen dess så har jag i princip aldrig loggat in pga. ingen eq, men när jag började jobba på siba så kunde jag inte WoWa längre, så jag lamade mig på tibia med eq som är sämre än folk i rook. Till slut så hade jag lite cash, och drog en lvl med min nya gear.

Nu kom dock TBC ut så ingen mer Tibia för min del på ett tag.

Hehehehe, keyloggern bara råkade hamna där va? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehehehe, keyloggern bara råkade hamna där va? >_<

Aye. Detta var innan amphibiencelight fanns, så lighthack var väldigt nödvändigt för den late. Nu så fick han hem nån fake och resten är historia.

Antar att du menar att det var han, men så dum är han inte. Sen så delade vi ett hus tillsammans, och det blev som sagt ränsat så en del grejer som var hans blev också stulna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aye. Detta var innan amphibiencelight fanns, så lighthack var väldigt nödvändigt för den late. Nu så fick han hem nån fake och resten är historia.

Antar att du menar att det var han, men så dum är han inte. Sen så delade vi ett hus tillsammans, och det blev som sagt ränsat så en del grejer som var hans blev också stulna.

Nä, jag menade att det säkert inte var Aimbot/Lighthack you know inte saker man får använda enligt cip.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor