Hunter Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Någon som kör längre?? Jag kör inte så mycket men jag undrar hur man får Black knight nyckeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Någon som kör längre?? Jag kör inte så mycket men jag undrar hur man får Black knight nyckeln Naww..Körde o blev 51. BK nyckeln finns i ett "Ruttet" Träd vid Black Knight Villa...Förresten så är nog posten för gammal och postas i Edit ; Kör wow nu Redigerad 13 januari, 2007 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 (redigerad) Finns bättre spel än Tibia börjar likna mera och mera skit spel som dom lägger upp USCH fan tabort de spelen förstör vårat Internet ju Redigerad 13 januari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Finns bättre spel än Tibia börjar likna mera och mera skit spel som dom lägger upp USCH fan tabort de spelen förstör vårat Internet ju Finns alltid bättre spel än just "det" spelet. Alla har olika smak. Och snacka inte skit om Tibias utseende, det har verkligen fått STORA förändringar på bara något år. Hade du sagt det där runt 2000 så kunde jag hållt med, men inte nu. Tibia är utan tvekan det snyggaste 2D online spelet som finns att få tag på just nu. T: Jag lirar då och då. Alla mina polare är 100+, så kommer jag där med lvl 46 och hackat konto. Är free acc och spelar bara på skoj nu för tiden, dödar lite troll och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Finns alltid bättre spel än just "det" spelet. Alla har olika smak. Och snacka inte skit om Tibias utseende, det har verkligen fått STORA förändringar på bara något år. Hade du sagt det där runt 2000 så kunde jag hållt med, men inte nu. Tibia är utan tvekan det snyggaste 2D online spelet som finns att få tag på just nu. T: Jag lirar då och då. Alla mina polare är 100+, så kommer jag där med lvl 46 och hackat konto. Är free acc och spelar bara på skoj nu för tiden, dödar lite troll och så. Ok men varför böt du från WoW till detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Ok men varför böt du från WoW till detta? Tyvärr så är Tibia 10 år, och WoW är bara 2 år. Spelade tibia innan jag började med WoW, och har spelat båda sen dess. Ibland mer WoW, ibland mer Tibia. Just nu är det typ inget av något, då jag inte har tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Tyvärr så är Tibia 10 år, och WoW är bara 2 år. Spelade tibia innan jag började med WoW, och har spelat båda sen dess. Ibland mer WoW, ibland mer Tibia. Just nu är det typ inget av något, då jag inte har tid. Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 13 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2007 Har tröttnat på mmorpg spel, så när jag testade wow för typ 1 månad sen så vart jag uttråkad direkt Men när jag kör tibia så kan jag hålla på i 4 timmar och tro att jag bara har kört i 1 timme. Men är inte beroende.. kör inte det så mycket, är inne ganska mycket när jag pkar noobs o sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Har tröttnat på mmorpg spel, så när jag testade wow för typ 1 månad sen så vart jag uttråkad direkt Men när jag kör tibia så kan jag hålla på i 4 timmar och tro att jag bara har kört i 1 timme. Men är inte beroende.. kör inte det så mycket, är inne ganska mycket när jag pkar noobs o sånt Du har väl ändå bara spelat OT hela livet, så att "PKa noobs" är inget speciellt att vara stolt över isf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Du har väl ändå bara spelat OT hela livet, så att "PKa noobs" är inget speciellt att vara stolt över isf.. Vadå ot.. jag kör ju tibia nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Vadå ot.. jag kör ju tibia nu OT är en ripoff av tibia, dvs du måste använda ett program för att ändra ip sen logga in på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Är det fortfarande folk som kör tibia! jag har en gubbe, jag hade ett hus, hade 5 boh(bots of haste), 3 giant sword, 1 warlord sword, 2 demon armors, golden legs, golden armor, golden helmet, master mind shield och ett lite bätte sköld, hornet helmet sen så hade jag mkt mer. Men jag har slutat köra nu. Bara för att jag dog när jag höll på att döda en Demon, 2 sd till så hade den dött så lossa man massor av exp Jag ljuger inte ... min gubbe hette Shawdow Sorcere, men den ör borta nu, jag sålde accountet.... men jag hade inte 1 warlord sword men jag hade nåt bättre än mms Nej.. den hette inte Shadow Sorcerer, den hette Shawdow Sorcere, det var juh meningen.. EDIT: Glömde o säga att det var på Open Tibia , men sak samma aha.. kk sry, men i real tibia har jag en Druid lvl 19, en sorc lvl 11 eller 10, inget mer , delade en lvl 40 förr men inte nu längre Det var det jag syftade på Unter. Så du menar att du loggar in på din lvl 19 druid för att "PK'a noobs". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Om du menar att jag är low lvl så kan jag säga att jag är lvl 40 snart , tycker inte det är så lågt. Eftersom jag inte kör så mycket. PS: Kan man inte byta till rl tibia om man kör tibia ot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Spelade Tibia förut litte. Men kom alldrig ifrån nybörjar ön. O sen var det ju typ 20 år vänte tid. Är det så fortfarande? (nja mer typ 30min-60min). Och vilken server spelar ni på? Skulle gärna villa spela med någon som kan spelet eftersom jag gick mest runt och döda tills jag dog och förlorade allt . Eller då jag använde en död råtta som bag lol förlorade några saker när den ruttnade . Och en gång jag såg en kille dö Tog massor med saker från han (backpack o grejor ) Det var faktist skoj men fattade inte riktigt hur man gjorde. Kanske provar igen om det är mindre kö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 14 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2007 Spelade Tibia förut litte. Men kom alldrig ifrån nybörjar ön. O sen var det ju typ 20 år vänte tid. Är det så fortfarande? (nja mer typ 30min-60min). Och vilken server spelar ni på? Skulle gärna villa spela med någon som kan spelet eftersom jag gick mest runt och döda tills jag dog och förlorade allt . Eller då jag använde en död råtta som bag lol förlorade några saker när den ruttnade . Och en gång jag såg en kille dö Tog massor med saker från han (backpack o grejor ) Det var faktist skoj men fattade inte riktigt hur man gjorde. Kanske provar igen om det är mindre kö... Det är mindre kö på vissa servrar , och nu när man dör får man en bag när man loggar in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Om du menar att jag är low lvl så kan jag säga att jag är lvl 40 snart , tycker inte det är så lågt. Eftersom jag inte kör så mycket. PS: Kan man inte byta till rl tibia om man kör tibia ot? Är du helt cepe eller? OT är helt olagligt och om du skulle skicka ett brev till CIP så skulle du bli bannad med 100% success. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Någon som kör längre?? Jag kör inte så mycket men jag undrar hur man får Black knight nyckeln oh nopp de va länge sen jag körde tibia måste kolla hur de ser ut nu för tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Hunter, för black knight nyckeln ska du vara minst level 50 och du hämtar den ur ett träd precis bredvid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Är du helt cepe eller? OT är helt olagligt och om du skulle skicka ett brev till CIP så skulle du bli bannad med 100% success. Alltså.. är du dum eller? när sa jag att jag skulle säga till CIP om nåt om ot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2007 Alltså.. är du dum eller? när sa jag att jag skulle säga till CIP om nåt om ot snarare du som är dum, det du menade var typ lira upp en level 100 sen fråga om cip kunde transfera den till en av deras server, retard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts