MAFIA_KING Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Fniss, jag vet mer än du tror din gaylord. Sluta tro att du är överklass, och jag säger fortfarande att du är n00b om jag känner för det. AOL > Blessings och fet eq än skiteq och blessings. Ely är en skitserver om man ska snacka om krig. Från dag 1 har det vart krig och PA på Aurea. Folk har t.o.m gjort OT servrar som bara har chars från dom 2 guilderna som alltid har krigat. men skitsamma, du lackar på allt man säger här så jag stör mig fruktansvärt på dig, och skiter i vad du säger vad du än säger för den delen. Men tro inte att du vet mer, för det gör du inte kan jag lova. Även att jag inte spelat på några månader. (Inväntar med spänning, ännu ett damputbrott från vår kära MAFIA_KING!!1111oenoenoen) Haha och du tror du rä någon mästare eller? jag har kört tibia sen typ 4-5 år tillbaka (xemtoth o jag ) sen slutade han, sen började jag igen...så w/e tro vad du vill...dessutom så känner ajg itne frö att wasta 50k på en aol för att sedan tappa det. Edit: och dom pingar ju knappast på Aurea för att det är kul, som dom gör här. @ Rabarben, jag pkar bara om dom börjar skjuta på mina Demon Skeletons vid hydras, annars nope. Redigerad 9 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Haha och du tror du rä någon mästare eller? jag har kört tibia sen typ 4-5 år tillbaka (xemtoth o jag ) sen slutade han, sen började jag igen...så w/e tro vad du vill...dessutom så känner ajg itne frö att wasta 50k på en aol för att sedan tappa det. Edit: och dom pingar ju knappast på Aurea för att det är kul, som dom gör här. @ Rabarben, jag pkar bara om dom börjar skjuta på mina Demon Skeletons vid hydras, annars nope. Fniss. Jag har inte sagt något om någon mästare, men jag vet att jag vet mer än dig, även fast du "har spelat i 4-5år". Mer behöver jag inte veta. Jag har lirat till och från sen 2000 så du är inte bättre på något sett. Jag ser inte lvl som något häftigt, och jag har aldrig haft som mål att bli höglvl. Öhm, bara liiiiiten fråga? Är du retarded? "jag vill inte wasta 50k på aol för att sedan tappa den" - Ne, okej, så du slösar hellre 50k på blessings, för att förlora 5% mindre exp när du dör men kan om du har otur förlora hela din eq och inv. GG! Och till sist, skapa en char på Aurea och kolla själv. Eller fråga helt enkelt Siana eller Qouad, som inte blir mer är runt lvl 15, men såg krig och PA redan vid den lvln. Aurea är fucked och det är underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Fniss. Jag har inte sagt något om någon mästare, men jag vet att jag vet mer än dig, även fast du "har spelat i 4-5år". Mer behöver jag inte veta. Jag har lirat till och från sen 2000 så du är inte bättre på något sett. Jag ser inte lvl som något häftigt, och jag har aldrig haft som mål att bli höglvl. Öhm, bara liiiiiten fråga? Är du retarded? "jag vill inte wasta 50k på aol för att sedan tappa den" - Ne, okej, så du slösar hellre 50k på blessings, för att förlora 5% mindre exp när du dör men kan om du har otur förlora hela din eq och inv. GG! Och till sist, skapa en char på Aurea och kolla själv. Eller fråga helt enkelt Siana eller Qouad, som inte blir mer är runt lvl 15, men såg krig och PA redan vid den lvln. Aurea är fucked och det är underbart. Haha, nej du är retarded. Jag tror nog dessutom Xemtoth kan bevisa att jag har spelat från 2000-2001 till och från med så. Blessings + aol = 100k Blessnings = 50k Items max = 35-40k Och eftersom du nu inte vet vad blessings är ser jag, har du alla blessings så tappar man kanske 100-150k, utan tappar jag 670k (ja 5% precis stellan!). Så innan du börjar snacka massa skit att du vet allt, lär dig iaf att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Btw... pkar ni om det kommer nån i skitlåg lvl? Nej. Dels får du inte ut något av det, eftersom de knappast droppar något av värde. Sedan kanske de har en main på lvl 100+ som kommer och äter upp dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 (redigerad) Har bytt nick till Pennfodral nu. Redigerad 9 juni, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Har bytt nick till Pennfodral nu, och var kan man hitta programmet som gör så att allt är ljust? Det får du Hex-Edita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Haha, nej du är retarded. Jag tror nog dessutom Xemtoth kan bevisa att jag har spelat från 2000-2001 till och från med så. Blessings + aol = 100k Blessnings = 50k Items max = 35-40k Och eftersom du nu inte vet vad blessings är ser jag, har du alla blessings så tappar man kanske 100-150k, utan tappar jag 670k (ja 5% precis stellan!). Så innan du börjar snacka massa skit att du vet allt, lär dig iaf att spela. 0gp Non-promo = 10% i lvl och skill när du dör. Även BP och 10% på varje item du har på dig. 20k Promo = 7% 70k Promo+5bless = 2% 120k Promo+5bless+AOL = 2%, ingen eq. 70k Promo+AOL = 7%, ingen eq. Skillnaden är att du förlorar minde i skills och exp men därimot din chans på din eq. Och därför måste du ha dålig eq. Har du AOL kan du ha vilken eq du vill utan att vara rädd för att du förlorar den. Saken är att du aldrig ska visa din eq eller säga vad du har om du nu är rädd för att nån ska döda dig för din eq. Det är du som inte verkar veta hur blessings funkar. Och jag bryr mig inte när du började, och hur länge du spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 0gp Non-promo = 10% i lvl och skill när du dör. Även BP och 10% på varje item du har på dig. 20k Promo = 7% 70k Promo+5bless = 2% 120k Promo+5bless+AOL = 2%, ingen eq. 70k Promo+AOL = 7%, ingen eq. Skillnaden är att du förlorar minde i skills och exp men därimot din chans på din eq. Och därför måste du ha dålig eq. Har du AOL kan du ha vilken eq du vill utan att vara rädd för att du förlorar den. Saken är att du aldrig ska visa din eq eller säga vad du har om du nu är rädd för att nån ska döda dig för din eq. Det är du som inte verkar veta hur blessings funkar. Och jag bryr mig inte när du började, och hur länge du spelat. Jag vet iaf att ingen av mina items + bless kostar 120k iaf, därför tkr jag inte att d är värt d heller...sen kan man fixa upp skills igen, lika med eq...aol är abra wasta imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2006 Någon som lirar på isara? Skulle behöva lite hjälp där. Har inga kontakter och behöver döda en spänd jävel.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elajjten Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Inte pga att han har hög lvl. Men han har sämre eq än en lvl 30 pally.. Så stor chans att han köpt den. Dock så betyder det inte att han har det, tror säkerligen att det är hans egna char, men en p-ammy på en lvl 83 är fan mer rare än att se en lvl 10 med MPA. Hahahh det där var det roligaste jag någonsin hört!! Stellhell du är verkligen sämst på tibia ... Den där eq'n är helt normal för en 83 royal... Pallys ska inte ha bättre!!! Jag har sätt många 150+ pallys som kör med sämre eq! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Hahahh det där var det roligaste jag någonsin hört!! Stellhell du är verkligen sämst på tibia ... Den där eq'n är helt normal för en 83 royal... Pallys ska inte ha bättre!!! Jag har sätt många 150+ pallys som kör med sämre eq! "Hahahh, jag är efterbliven och luktar kiss" Nemen hejsan. Anledningen till att dom kör med sämre eq är pga CAP ditt svinsvett. *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Här är ett ss från Demon helmet quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Här är ett ss från Demon helmet quest. Väldigt troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Här är ett ss från Demon helmet quest. OT server! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 OT server! Tror jag inte, snarare TibiCam eller något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Spelar ni dumma eller är ni dumma? Jag (110ek) och 20 pers till gjorde demon helmet quest, hur kan ni kalla det för ot? Här är ett annat ss när jag blockar demon: Redigerad 26 augusti, 2006 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Spelar ni dumma eller är ni dumma? Jag (110ek) och 20 pers till gjorde demon helmet quest, hur kan ni kalla det för ot? Här är ett annat ss när jag blockar demon:Varför censurerar du namnet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Varför censurerar du namnet då? Jag har ingen lust att berätta namnet på min char, punkt slut. "Hahahh, jag är efterbliven och luktar kiss" Nemen hejsan. Anledningen till att dom kör med sämre eq är pga CAP ditt svinsvett. *suck* Behöver det inte alls vara, t.ex e-plate väger mindre än t.ex Knight armor. Jag har k set på min 97 royal pga att jag inte vill bränna 50k på en aol, när ändå eqn på en paladin inte spelar nån större roll. Redigerad 27 augusti, 2006 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Jag har ingen lust att berätta namnet på min char, punkt slut. Behöver det inte alls vara, t.ex e-plate väger mindre än t.ex Knight armor. Jag har k set på min 97 royal pga att jag inte vill bränna 50k på en aol, när ändå eqn på en paladin inte spelar nån större roll. Som du själv säger. Eqn på en pally spelar ingen roll. Jag vet många som inte har någon eq alls för att kunna fylla hela bpn med bolts/sds/manas. Den enda eqn du behöver ha med dig är ett sköld. Och då tar dom oftast ett demon shield för det inte väger något i princip. Men en AoL sitter fint om du har hela din cap fylld med saker i din bp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Spelar ni dumma eller är ni dumma? Jag (110ek) och 20 pers till gjorde demon helmet quest, hur kan ni kalla det för ot? Nej jag är inte dum för ett öre, men att censurera nanmet är bara töntigt. punkt. Jag har ingen lust att berätta namnet på min char, punkt slut. Behöver det inte alls vara, t.ex e-plate väger mindre än t.ex Knight armor. Jag har k set på min 97 royal pga att jag inte vill bränna 50k på en aol, när ändå eqn på en paladin inte spelar nån större roll. som stellhell sa: en pally köper AOL för sakerna i BP, då man (jag brukade) ofta brukar gå med items över 50k+ Redigerad 27 augusti, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts