Jump to content

Tibia

T-Ryder
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 391
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nopp... men på Isara. Är det någon forumit här som spelar på Isara? :)

Nae...Kör på Saphira, men ingen idé börja där om man ej har kontakter..- som jag har. hela världen kryllar av människor som vill göra andra huntade :teehee:

Är 50 Elite Knight, Golden armor,Demon shield,Fire axe,Dragon lance,Boots of haste,Knight legs,Royal helmet.. Men har varit lite retired på sistonde.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle han ha gjort det, bara för att han är hög lvl? :wub:

Inte pga att han har hög lvl.

Men han har sämre eq än en lvl 30 pally.. Så stor chans att han köpt den.

Dock så betyder det inte att han har det, tror säkerligen att det är hans egna char, men en p-ammy på en lvl 83 är fan mer rare än att se en lvl 10 med MPA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte pga att han har hög lvl.

Men han har sämre eq än en lvl 30 pally.. Så stor chans att han köpt den.

Dock så betyder det inte att han har det, tror säkerligen att det är hans egna char, men en p-ammy på en lvl 83 är fan mer rare än att se en lvl 10 med MPA.

Oj, lade inte märke till det :wub: Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope, jag har inte köpt den, ni kan göra en char på elysia och skriva till mig, det är inte OT.

StellHell: sen när vet du någonting om elysia? snälla stfu....går man med e-plate eller dsm där blir man dödad och tappar det bara för att dom vill ha pengar till sitt krig, därför kör jag bara blessings.

Slutsats: använder man något bättre än det där dör man bara för det.

Edit: jag spelade OT förut för mina rl polare o alla slutade typ, men nu spelar vi igen.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope, jag har inte köpt den, ni kan göra en char på elysia och skriva till mig, det är inte OT.

StellHell: sen när vet du någonting om elysia? snälla stfu....går man med e-plate eller dsm där blir man dödad och tappar det bara för att dom vill ha pengar till sitt krig, därför kör jag bara blessings.

Jaha, jag har ju ingen aning om vad som är bra eller ej i det spelet, men det såg så mastigt ut så jag trodde att den var OT. My bad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: jag spelade OT förut för mina rl polare o alla slutade typ, men nu spelar vi igen.

Fniss, jag vet mer än du tror din gaylord. Sluta tro att du är överklass, och jag säger fortfarande att du är n00b om jag känner för det. AOL > Blessings och fet eq än skiteq och blessings.

Ely är en skitserver om man ska snacka om krig. Från dag 1 har det vart krig och PA på Aurea. Folk har t.o.m gjort OT servrar som bara har chars från dom 2 guilderna som alltid har krigat.

men skitsamma, du lackar på allt man säger här så jag stör mig fruktansvärt på dig, och skiter i vad du säger vad du än säger för den delen. Men tro inte att du vet mer, för det gör du inte kan jag lova. Även att jag inte spelat på några månader.

(Inväntar med spänning, ännu ett damputbrott från vår kära MAFIA_KING!!1111oenoenoen)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yey!

Dingade lvl 16 igår i svamp cave. Tycker ni jag ska fortsätta i svamp cave att levla eller ska jag sticka till dwarf cave? Jag vet att svamp cave är mesiga men dom kommer skitmånga så man levlar hyfsat fort och det kommer många som är under ens level så man kan känna sig säker från PKers.

Btw... pkar ni om det kommer nån i skitlåg lvl?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor