Hunter Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nu fattar jag @Hunter: denna tråd handlar inte om OT, detta är RT (Real tibia) aha.. kk sry, men i real tibia har jag en Druid lvl 19, en sorc lvl 11 eller 10, inget mer , delade en lvl 40 förr men inte nu längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 EDIT: Glömde o säga att det var på Open Tibia , men sak samma Ja, OT är ju verkligen samma sak. Jag hade en lvl 500+ sorc med ett tiotal saker som inte äns finns i spelet. Men det är ju samma sak. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Spelar någon här Elysia? ^.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Spelar någon här Elysia? ^.- Nopp... men på Isara. Är det någon forumit här som spelar på Isara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nopp... men på Isara. Är det någon forumit här som spelar på Isara? Nae...Kör på Saphira, men ingen idé börja där om man ej har kontakter..- som jag har. hela världen kryllar av människor som vill göra andra huntade Är 50 Elite Knight, Golden armor,Demon shield,Fire axe,Dragon lance,Boots of haste,Knight legs,Royal helmet.. Men har varit lite retired på sistonde.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag lirar inte nu men har gubbar på Titania och aurea...ska ha en eller 2 på secura och lunara åxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Det är ju inte direkt rare att du har g arm på lvl 50...inte resten heller. Edit: me goes edron drag lair. Redigerad 5 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Det är ju inte direkt rare att du har g arm på lvl 50...inte resten heller. Edit: me goes edron drag lair. Nopp, inte sagt det. Btw, köpt gubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Nopp, inte sagt det. Btw, köpt gubben? Varför skulle han ha gjort det, bara för att han är hög lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Ska testa tibia igen. kommer nog inte komma längre än till lvl 10 innan jag tröttnar^^ Ska bli warrior sen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Varför skulle han ha gjort det, bara för att han är hög lvl? Inte pga att han har hög lvl. Men han har sämre eq än en lvl 30 pally.. Så stor chans att han köpt den. Dock så betyder det inte att han har det, tror säkerligen att det är hans egna char, men en p-ammy på en lvl 83 är fan mer rare än att se en lvl 10 med MPA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Inte pga att han har hög lvl. Men han har sämre eq än en lvl 30 pally.. Så stor chans att han köpt den. Dock så betyder det inte att han har det, tror säkerligen att det är hans egna char, men en p-ammy på en lvl 83 är fan mer rare än att se en lvl 10 med MPA. Oj, lade inte märke till det Redigerad 8 juni, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Varför skulle han ha gjort det, bara för att han är hög lvl? Eftersom den där gubben skulle ta extremt lång tid att få fram. Och han spelar på OT, det är därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 8 juni, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Gah, sry nvm Redigerad 8 juni, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Nope, jag har inte köpt den, ni kan göra en char på elysia och skriva till mig, det är inte OT. StellHell: sen när vet du någonting om elysia? snälla stfu....går man med e-plate eller dsm där blir man dödad och tappar det bara för att dom vill ha pengar till sitt krig, därför kör jag bara blessings. Slutsats: använder man något bättre än det där dör man bara för det. Edit: jag spelade OT förut för mina rl polare o alla slutade typ, men nu spelar vi igen. Redigerad 8 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 Nope, jag har inte köpt den, ni kan göra en char på elysia och skriva till mig, det är inte OT. StellHell: sen när vet du någonting om elysia? snälla stfu....går man med e-plate eller dsm där blir man dödad och tappar det bara för att dom vill ha pengar till sitt krig, därför kör jag bara blessings. Slutsats: använder man något bättre än det där dör man bara för det. Jaha, jag har ju ingen aning om vad som är bra eller ej i det spelet, men det såg så mastigt ut så jag trodde att den var OT. My bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Jaha, jag har ju ingen aning om vad som är bra eller ej i det spelet, men det såg så mastigt ut så jag trodde att den var OT. My bad. Det är lungt, men du kan skriva te mig på elysia om du så vill så svarar jag gärna. Edit: off Redigerad 8 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Nope, jag har inte köpt den, ni kan göra en char på elysia och skriva till mig, det är inte OT. StellHell: sen när vet du någonting om elysia? snälla stfu....går man med e-plate eller dsm där blir man dödad och tappar det bara för att dom vill ha pengar till sitt krig, därför kör jag bara blessings. Slutsats: använder man något bättre än det där dör man bara för det. Edit: jag spelade OT förut för mina rl polare o alla slutade typ, men nu spelar vi igen. Fniss, jag vet mer än du tror din gaylord. Sluta tro att du är överklass, och jag säger fortfarande att du är n00b om jag känner för det. AOL > Blessings och fet eq än skiteq och blessings. Ely är en skitserver om man ska snacka om krig. Från dag 1 har det vart krig och PA på Aurea. Folk har t.o.m gjort OT servrar som bara har chars från dom 2 guilderna som alltid har krigat. men skitsamma, du lackar på allt man säger här så jag stör mig fruktansvärt på dig, och skiter i vad du säger vad du än säger för den delen. Men tro inte att du vet mer, för det gör du inte kan jag lova. Även att jag inte spelat på några månader. (Inväntar med spänning, ännu ett damputbrott från vår kära MAFIA_KING!!1111oenoenoen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Eftersom den där gubben skulle ta extremt lång tid att få fram.Han kan ju ha kört tidigare och sen tagit en paus, men jag tror att Stellan är inne på rätt spår. Om man pressar kan man säkert få lvl 89 rätt så snabbt (nu snackar vi månader). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Yey! Dingade lvl 16 igår i svamp cave. Tycker ni jag ska fortsätta i svamp cave att levla eller ska jag sticka till dwarf cave? Jag vet att svamp cave är mesiga men dom kommer skitmånga så man levlar hyfsat fort och det kommer många som är under ens level så man kan känna sig säker från PKers. Btw... pkar ni om det kommer nån i skitlåg lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts