Jump to content

Tibia

T-Ryder
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 391
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 weeks later...

Drar upp denna tråden eftersom jagh ar börjat lira... är det någon som lirar på Isara? Har en lvl-15 knight där. Har följande EQ:

Steel Helmet (Armor 6 tror jag)

Plate armor (10 def)

plate legs (armor 7)

Dwarven shield (def 26)

Dragon hammer (32 atk 20 def)

Slayade en goul nyss!

post-10034-1149517499_thumb.jpg

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan... menade ju EQ! :)

Okej... här kommer mina skills. Jag kör club så jag lägger upp vad jag har i club fighting och i shielding! :teehee:

Club fighting: 35

Shielding: 30

Du min vän borde träna...jag har 40/38 på min level 10...och jag som tyckte jag var dålig :)

Edit: Grattis :teehee:

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det fortfarande folk som kör tibia! jag har en gubbe, jag hade ett hus, hade 5 boh(bots of haste), 3 giant sword, 1 warlord sword, 2 demon armors, golden legs, golden armor, golden helmet, master mind shield och ett lite bätte sköld, hornet helmet sen så hade jag mkt mer. Men jag har slutat köra nu. Bara för att jag dog när jag höll på att döda en Demon, 2 sd till så hade den dött :):teehee: så lossa man massor av exp :)

Redigerad av Hunter
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det fortfarande folk som kör tibia! jag har en gubbe, jag var premium och hade ett hus, hade, 5 boh(bots of haste), 3 giant sword, 1 warlord sword, 2 demon armors, golden legs, golden armor, golden helmet, master mind shield och ett lite bätte sköld, hornet helmet sen så hade jag mkt mer. Men jag har slutat köra nu. Bara för att jag dog när jag höll på att döda en Demon, 2 sd till så hade den dött :):teehee: så lossa man massor av exp :)

Vad hette din char och vilken server var den på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad hette din char och vilken server var den på?

Han ljuger...

Grejerna han påstår sig ha ägt/äga är knappast troligt att han har.

Du får inte va så godtrogen din lille rabarb.

Och träna är när man slår med ett dåligt vapen så man hinner få bättre skills innan man dödar den. Eller så går du in i party med en kompis och slåss med honom/henne.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det fortfarande folk som kör tibia! jag har en gubbe, jag var premium och hade ett hus, hade, 5 boh(bots of haste), 3 giant sword, 1 warlord sword, 2 demon armors, golden legs, golden armor, golden helmet, master mind shield och ett lite bätte sköld, hornet helmet sen så hade jag mkt mer. Men jag har slutat köra nu. Bara för att jag dog när jag höll på att döda en Demon, 2 sd till så hade den dött :):teehee: så lossa man massor av exp :)

Mytoman.

Du kan säkerligen ha de flesta grejerna, förutom WL sword, 2 demon armors(1 på sin höjd), ingen horned helmet och inte heller något sköld som är bättre än MMS.

Busted.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men snälla, Horned helmet och Great/Blessed-shield är items som antingen finns i quest som bara spawnas 1 gång/år typ eller droppas av Orshabaal, och en sån har du knappast dödat med tanke på att de inte fanns när du spelade.

btw... Shadow Sorcerer=lvl 11 på danubia (stavn.?) där finns ej de saker du sa att du hade.

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ljuger inte :) ... min gubbe hette Shawdow Sorcere, men den ör borta nu, jag sålde accountet.... men jag hade inte 1 warlord sword :) men jag hade nåt bättre än mms

Haha!

Inte Shadow Sorcerer då? Eller du kanske va en höglvl med fett med respect men blev utskrattad för du hette "Shawdow Sorcere" ?

Och nej, det finns bara 1 WL vad jag vet och den ägaren finns på Antica, där alla andra rares du snackade om att du hade fanns. Så du kan ljuga så mycket du vill då jag vet att du antingen inte spelat det alls eller bara har någon låg lvl char som blivigt deletad för du inte spelat på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha!

Inte Shadow Sorcerer då? Eller du kanske va en höglvl med fett med respect men blev utskrattad för du hette "Shawdow Sorcere" ?

Och nej, det finns bara 1 WL vad jag vet och den ägaren finns på Antica, där alla andra rares du snackade om att du hade fanns. Så du kan ljuga så mycket du vill då jag vet att du antingen inte spelat det alls eller bara har någon låg lvl char som blivigt deletad för du inte spelat på den.

Nej.. den hette inte Shadow Sorcerer, den hette Shawdow Sorcere, det var juh meningen.. :)

EDIT: Glömde o säga att det var på Open Tibia , men sak samma

Redigerad av Hunter
Länk till kommentar
Dela på andra sidor