Lajnux Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Ragnarök är faktiskt riktigt kul Fast jag har det inte på min nya dator ZcreweN , skulle du kunna skicka mig en länk ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Ragnarök är faktiskt riktigt kul Fast jag har det inte på min nya dator ZcreweN , skulle du kunna skicka mig en länk ? Fel topic? Prova med Rangarök-topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2006 Fel topic? Prova med Rangarök-topicen. Kan ju vara ganska onödigt att svara på ett inlägg i en helt annan tråd bara för att inlägget passar bättre där...kanske bara är min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Har precis börjat lira igen... är det någon gtasajtare som lirar på malvera? Jag heter rabarben där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2006 Ragnarök är faktiskt riktigt kul Fast jag har det inte på min nya dator ZcreweN , skulle du kunna skicka mig en länk ? Till nedladning? Here Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Drar upp denna tråden eftersom jagh ar börjat lira... är det någon som lirar på Isara? Har en lvl-15 knight där. Har följande EQ: Steel Helmet (Armor 6 tror jag) Plate armor (10 def) plate legs (armor 7) Dwarven shield (def 26) Dragon hammer (32 atk 20 def) Slayade en goul nyss! Redigerad 5 juni, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Antar att du menar EQ? Sen får du gärna nämna skillsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Antar att du menar EQ? Sen får du gärna nämna skillsen. Men vafan... menade ju EQ! Okej... här kommer mina skills. Jag kör club så jag lägger upp vad jag har i club fighting och i shielding! Club fighting: 35 Shielding: 30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Men vafan... menade ju EQ! Okej... här kommer mina skills. Jag kör club så jag lägger upp vad jag har i club fighting och i shielding! Club fighting: 35 Shielding: 30 Du min vän borde träna...jag har 40/38 på min level 10...och jag som tyckte jag var dålig Edit: Grattis Redigerad 5 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Du min vän borde träna...jag har 40/38 på min level 10...och jag som tyckte jag var dålig Edit: Grattis Oj! Hur då träna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Är det fortfarande folk som kör tibia! jag har en gubbe, jag hade ett hus, hade 5 boh(bots of haste), 3 giant sword, 1 warlord sword, 2 demon armors, golden legs, golden armor, golden helmet, master mind shield och ett lite bätte sköld, hornet helmet sen så hade jag mkt mer. Men jag har slutat köra nu. Bara för att jag dog när jag höll på att döda en Demon, 2 sd till så hade den dött så lossa man massor av exp Redigerad 5 juni, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Är det fortfarande folk som kör tibia! jag har en gubbe, jag var premium och hade ett hus, hade, 5 boh(bots of haste), 3 giant sword, 1 warlord sword, 2 demon armors, golden legs, golden armor, golden helmet, master mind shield och ett lite bätte sköld, hornet helmet sen så hade jag mkt mer. Men jag har slutat köra nu. Bara för att jag dog när jag höll på att döda en Demon, 2 sd till så hade den dött så lossa man massor av exp Vad hette din char och vilken server var den på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Vad hette din char och vilken server var den på? Han ljuger... Grejerna han påstår sig ha ägt/äga är knappast troligt att han har. Du får inte va så godtrogen din lille rabarb. Och träna är när man slår med ett dåligt vapen så man hinner få bättre skills innan man dödar den. Eller så går du in i party med en kompis och slåss med honom/henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Är det fortfarande folk som kör tibia! jag har en gubbe, jag var premium och hade ett hus, hade, 5 boh(bots of haste), 3 giant sword, 1 warlord sword, 2 demon armors, golden legs, golden armor, golden helmet, master mind shield och ett lite bätte sköld, hornet helmet sen så hade jag mkt mer. Men jag har slutat köra nu. Bara för att jag dog när jag höll på att döda en Demon, 2 sd till så hade den dött så lossa man massor av exp Mytoman. Du kan säkerligen ha de flesta grejerna, förutom WL sword, 2 demon armors(1 på sin höjd), ingen horned helmet och inte heller något sköld som är bättre än MMS. Busted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Jag ljuger inte ... min gubbe hette Shawdow Sorcere, men den ör borta nu, jag sålde accountet.... men jag hade inte 1 warlord sword men jag hade nåt bättre än mms Redigerad 5 juni, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Men snälla, Horned helmet och Great/Blessed-shield är items som antingen finns i quest som bara spawnas 1 gång/år typ eller droppas av Orshabaal, och en sån har du knappast dödat med tanke på att de inte fanns när du spelade. btw... Shadow Sorcerer=lvl 11 på danubia (stavn.?) där finns ej de saker du sa att du hade. Redigerad 5 juni, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag ljuger inte ... min gubbe hette Shawdow Sorcere, men den ör borta nu, jag sålde accountet.... men jag hade inte 1 warlord sword men jag hade nåt bättre än mms Haha! Inte Shadow Sorcerer då? Eller du kanske va en höglvl med fett med respect men blev utskrattad för du hette "Shawdow Sorcere" ? Och nej, det finns bara 1 WL vad jag vet och den ägaren finns på Antica, där alla andra rares du snackade om att du hade fanns. Så du kan ljuga så mycket du vill då jag vet att du antingen inte spelat det alls eller bara har någon låg lvl char som blivigt deletad för du inte spelat på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Haha! Inte Shadow Sorcerer då? Eller du kanske va en höglvl med fett med respect men blev utskrattad för du hette "Shawdow Sorcere" ? Och nej, det finns bara 1 WL vad jag vet och den ägaren finns på Antica, där alla andra rares du snackade om att du hade fanns. Så du kan ljuga så mycket du vill då jag vet att du antingen inte spelat det alls eller bara har någon låg lvl char som blivigt deletad för du inte spelat på den. Nej.. den hette inte Shadow Sorcerer, den hette Shawdow Sorcere, det var juh meningen.. EDIT: Glömde o säga att det var på Open Tibia , men sak samma Redigerad 5 juni, 2006 av Hunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Nu fattar jag @Hunter: denna tråd handlar inte om OT, detta är RT (Real tibia) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Här är min char ^.- sec Redigerad 5 juni, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts