StellHell Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 May i have your acc? Nej? Jag kan dra upp en till char till dig, men aldrig Shibby Stell.. Den charen har fan kontakter över hela jävla Aurea och andra världar. Sjukt. Bara lame att jag aldrig spelar när jag har ett par 100+ som bara väntar på att döda folk som muckar med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Nej? Jag kan dra upp en till char till dig, men aldrig Shibby Stell.. Den charen har fan kontakter över hela jävla Aurea och andra världar. Sjukt. Bara lame att jag aldrig spelar när jag har ett par 100+ som bara väntar på att döda folk som muckar med mig. Tihi. Lite jag- hämtar- mina- vänner- från- Hammarkullen- style på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Tihi. Lite jag- hämtar- mina- vänner- från- Hammarkullen- style på dig. Jadu, man klarar sig inte länge på Aurea utan att ha kontakter. Du hade vart rookad för länge sen om inte jag hjälpt dig upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Jadu, man klarar sig inte länge på Aurea utan att ha kontakter. Du hade vart rookad för länge sen om inte jag hjälpt dig upp. Haha, det är säkert sant. Det bara lät lite kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Haha, det är säkert sant. Det bara lät lite kul. Det låter kanske kul men det är blodigt allvar. Ni minns den där lvl 70 skiten? Som dödade mig utanför mitt hus. Well, han payade mig sina 50k, och JAG hade mina saker avklarade. Sen bad jag ett par polare göra livet surt för honom, så dom tvingade ur honom 100k till för att dom "inte gillade" honom.. Så vitt jag vet så har han slutat spela nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Det låter kanske kul men det är blodigt allvar. Ni minns den där lvl 70 skiten? Som dödade mig utanför mitt hus. Well, han payade mig sina 50k, och JAG hade mina saker avklarade. Sen bad jag ett par polare göra livet surt för honom, så dom tvingade ur honom 100k till för att dom "inte gillade" honom.. Så vitt jag vet så har han slutat spela nu. Hah! Fan vad taskigt! Kan i för sig vara så att han gjorde en ny char... Men det är rätt surt, det med. StellHell och hans vänner - hjärtan av sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hihihihi. Min polare fick keylogger på sin dator. Hans och mitt acc är tömda. Ska deleta Shibby och alla andra chars. Tur det. Bajs spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Hihihihi. Min polare fick keylogger på sin dator. Hans och mitt acc är tömda. Ska deleta Shibby och alla andra chars. Tur det. Bajs spel. Aaah! told u....spelet är sämst, det är samma sak hela tiden ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Aaah! told u....spelet är sämst, det är samma sak hela tiden ^^ Well, duh.. Har med vetat det hela tiden. Men nu bryr jag mig inte om det längre. Tibia chars ska deletas, mitt WoW-acc är frozen, maplestory och Silkroad är avinstallerade. Jag spelar inte spel längre. Luffarchack på MSN i värsta fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Det var värst, Stellan! Har du helt slutat spela, eller har du bara inte hittat något kul spel? 200:e posten i tråden. *Dansar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Men, ghargh. Beror på om man räknar första posten eller ej. Okej, jag sa fel, 200:e replyen i tråden. Slutspammat. Redigerad 13 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 (redigerad) Det var det 201:a postet i tråden... men det 200:ade repliet. FAN TA DIG SIANA! Redigerad 13 maj, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Det var värst, Stellan! Har du helt slutat spela, eller har du bara inte hittat något kul spel? 200:e posten i tråden. *Dansar* Spel är för barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ja efter en liten stunds tvekande funderar jag faktist på att ge Tibia en andra chans. Men vilken server ska man slänga in sig på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ja efter en liten stunds tvekande funderar jag faktist på att ge Tibia en andra chans. Men vilken server ska man slänga in sig på då? Förslagsvis en gammal server, mest pga att allt är billigare och de flesta låglvl ställen inte är lika utsatta som på en nystartad server. Dock är det mycket mer PA på gamla servrar. En del servrar är även i krig 24/7 i princip. Skapa typ på en medel gammal non-PVP så slipper du alla problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Förslagsvis en gammal server, mest pga att allt är billigare och de flesta låglvl ställen inte är lika utsatta som på en nystartad server. Dock är det mycket mer PA på gamla servrar. En del servrar är även i krig 24/7 i princip. Skapa typ på en medel gammal non-PVP så slipper du alla problem. Ahh tack sötis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Skapa typ på en medel gammal non-PVP så slipper du alla problem. T.ex. Pacera eller Harmonia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nejdu, startade spelet, dödade en råtta och totalt hatade detta spel. Nej inget spel för mig, håller mig till Ragnarök istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Nejdu, startade spelet, dödade en råtta och totalt hatade detta spel. Nej inget spel för mig, håller mig till Ragnarök istället. Mycket att hålla sig till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts