StellHell Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Orkar inte posta bild.. Men 11:25 You advanced from Level 39 to Level 40. Woho! -Närmar mig stellan segt men säkert - Grats.. Inte för jag bryr mig, levlar har aldrig varit ett stort intresse. Minns en fittn00b som var runt lvl 50.. Han kom och var katig och tyckte jag var sämst för jag varit på Aurea sen dag 1 och fortfarande va runt lvl 40. Skickade ett par lvl 100 polare på honom så han skulle fatta att lvl inte är allt. Har förövrigt slutat spela igen typ. Både jag och min polare lirar OT igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Grats.. Inte för jag bryr mig, levlar har aldrig varit ett stort intresse. Minns en fittn00b som var runt lvl 50.. Han kom och var katig och tyckte jag var sämst för jag varit på Aurea sen dag 1 och fortfarande va runt lvl 40. Skickade ett par lvl 100 polare på honom så han skulle fatta att lvl inte är allt. Har förövrigt slutat spela igen typ. Både jag och min polare lirar OT igen. Sigh. Du skulle ju vara min mentor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Sigh. Du skulle ju vara min mentor. Let the force be with you.. Jag har lärt dig allt jag kan, nu är det du som ska föra facklan vidare. *host host* <dör> Kommer ju in ibland såklart. Månste få tillbaka spelsuget igen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Vad lirar ni på för en server? (OT, du och din polare) Redigerad 8 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Vad lirar ni på för en server? (OT, du och din polare) Lirar på Suggans fortfarande.. Dock oseriöst som fan.. Bara lamar loss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hehe okej, vad är det för exp(xtibia), PK gräns för RS/Auto ban och är det bra GMs eller sånna som inte kan någonting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hehe okej, vad är det för exp(xtibia), PK gräns för RS/Auto ban och är det bra GMs eller sånna som inte kan någonting? Typ så, gm´s ger lvl till alla = tråkigt.. hihii om man ska pk där ska man välja druid lätt, tog en 2500 som hette "rose" och va själv 170.. btw, hon dog 2 gånger Ja.. Man blir väll runt 400 ganska snabbt, så det är väll typ 1000x exp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Jag är lvl 1 på Aurea, och nickar Heper Talke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Hehe okej, vad är det för exp(xtibia), PK gräns för RS/Auto ban och är det bra GMs eller sånna som inte kan någonting? Exp x1000 tror jag.. Kan säkert vara lägre. PvP någon timme om dagen, 25kills för RS, ingen aning för ban.. Bryr mig inte, huntar när det är PvP. GM's funkar. Dock så säljer dom summonade saker till folk som jag själv har huntat. Känns pissigt. Och sen är det alla över lvl 1000 är typ RL med ägaren så dom får lvls o skit. Men dom är aldrig online knabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Exp x1000 tror jag.. Kan säkert vara lägre. PvP någon timme om dagen, 25kills för RS, ingen aning för ban.. Bryr mig inte, huntar när det är PvP. GM's funkar. Dock så säljer dom summonade saker till folk som jag själv har huntat. Känns pissigt. Och sen är det alla över lvl 1000 är typ RL med ägaren så dom får lvls o skit. Men dom är aldrig online knabbt. Orka lira OT som inte är PvP...ganska värdelöst -.-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Ok..? alla här slutat med tibia eller har ni bara glömt skriva i tråden? Jaja, här kommer en uppdatering på min gubbe.. varit lite retired på sistånde http://img470.imageshack.us/img470/1016/tibia451rc.png Redigerad 1 maj, 2006 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Ok..? alla här slutat med tibia eller har ni bara glömt skriva i tråden? Jaja, här kommer en uppdatering på min gubbe.. varit lite retired på sistånde http://img470.imageshack.us/img470/1016/tibia451rc.png WoW och lite annat smått och gott kom liksom emellan. Men jag lovar att jag inte har glömt av Tibia, och jag har heller inte tröttnat på det. Jag ska börja spela sen igen. Redigerad 1 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Höhö. Bajs spel. Pallar inte spela skiten längre.. Och ändå har jag massa dagars prem kvar, vilket suger. Iaf, lät min polare spela (brukar han göra ibland) han fixade lvl 46 åt mig. Observera att jag acc-sharar och använder lighthack.. Fan va najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Höhö. Bajs spel. Pallar inte spela skiten längre.. Och ändå har jag massa dagars prem kvar, vilket suger. Iaf, lät min polare spela (brukar han göra ibland) han fixade lvl 46 åt mig. Observera att jag acc-sharar och använder lighthack.. Fan va najs. Jag ser också att du bär med dig tre gamla och mögliga köttstycken. Är de till frugan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag ser också att du bär med dig tre gamla och mögliga köttstycken. Är de till frugan eller? Dragon ham Är det någon som är aktiv på Aurea längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Dragon ham Är det någon som är aktiv på Aurea längre? Typ ingen =/.. BÖRJA SAPHIRA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Äh..Är snäll och håller upp tråden lite..Aja, här är min gubbe.Btw,lootade C armor,Boh,Rh idag..Heros/hydras pwn och så har jag dragit 2 lvls lite segt.. http://img297.imageshack.us/img297/44/hehehe2vp.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Nice- o. Tehe. Arga Tanten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Började om idag =)...har snart mainat en på Titania som jag ska lira på över sommaren. Har en klasskompis som lirar på Titania så därför börjar jag just där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Höhö. Bajs spel. Pallar inte spela skiten längre.. Och ändå har jag massa dagars prem kvar, vilket suger. Iaf, lät min polare spela (brukar han göra ibland) han fixade lvl 46 åt mig. Observera att jag acc-sharar och använder lighthack.. Fan va najs. May i have your acc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts