Game_X Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Många grattis din powergamer. =p Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Grattis Xazzi- ponken. Och jag blev lvl 19 nyss! Det betyder Volcanic Rod! Men StellHell, du har den va? Jag kan ju lämna tillbaka Moonlight Rod och låna den istället, känns lite tungt att punga ut med 5k. Är Destruction Field eller Energy Field bra? Förresten, jag kom på ett fett sätt att tackla med en PK'are som jag stötte på. 18:21 Bizon Can Allister: yo 18:21 Nasty Eranduil: sup 18:21 Bizon Can Allister: dass runko 18:21 Nasty Eranduil: jag tänkte man kunde grilla 18:21 Bizon Can Allister: pay runy 18:21 Bizon Can Allister: or die 18:21 Bizon Can Allister: or die 18:21 Bizon Can Allister: pay runy 18:21 Bizon Can Allister: pay runes orie 18:21 Nasty Eranduil: wat 18:21 Nasty Eranduil: i dont english 18:21 Bizon Can Allister: noob 18:21 Bizon Can Allister: fuck germany 18:21 Bizon Can Allister: hitler 18:21 Bizon Can Allister: kaput 18:22 Nasty Eranduil: sieg heil 18:22 Bizon Can Allister: hi hitler 18:22 Nasty Eranduil: ^^ 18:22 Bizon Can Allister: hitler is noob 18:22 Bizon Can Allister: yaya 18:22 Nasty Eranduil: bye En annan gång skrev jag "Sigh, do I have to go get my main?" till en PK'are. Han flydde. Jak blev klad Siana. Bah, Stellan, bli aktiv någon gång! Jag vill testa Volcanic Rod! Redigerad 2 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Destoy field = Tar bort fields Energy field = http://tibia.gamigo.de/images/screenies/efield.gif Tog level 16 igen idag...hade nog varit 17 om jag inte hade valt att istället åka moppe 10 timmar Redigerad 2 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Grattis Xazzi- ponken. Och jag blev lvl 19 nyss! Det betyder Volcanic Rod! Men StellHell, du har den va? Jag kan ju lämna tillbaka Moonlight Rod och låna den istället, känns lite tungt att punga ut med 5k. Är Destruction Field eller Energy Field bra? Förresten, jag kom på ett fett sätt att tackla med en PK'are som jag stötte på. En annan gång skrev jag "Sigh, do I have to go get my main?" till en PK'are. Han flydde. Jak blev klad Siana. Bah, Stellan, bli aktiv någon gång! Jag vill testa Volcanic Rod! Du är fortfarande medveten att jag slår dig medvetslös och våldtar din katt om du tappar mitt fina rod? Alternativt, köper ett nytt till mig om du tappar det. Och orka bli aktiv, jag är ju fan herren på täppan just nu.. Snart lvl 450. \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Du är fortfarande medveten att jag slår dig medvetslös och våldtar din katt om du tappar mitt fina rod? Alternativt, köper ett nytt till mig om du tappar det. Och orka bli aktiv, jag är ju fan herren på täppan just nu.. Snart lvl 450. \o/ Orka suggans grejen, OT+nobiga GMs = tråkigt OT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Du är fortfarande medveten att jag slår dig medvetslös och våldtar din katt om du tappar mitt fina rod? Alternativt, köper ett nytt till mig om du tappar det. Och orka bli aktiv, jag är ju fan herren på täppan just nu.. Snart lvl 450. \o/ Haha, jag har redan blivit av med Moonlight Rod en gång, men det var bara att köpa en ny, så du får tillbaka en lite nyare Rod! Jag har liksom råd med Volcanic, men det är ju bättre på det här sättet. Jaja, du gör som du vill, men roden vill jag iallafall ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Är det här kul? Vi har det på skol datorerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Är det här kul? Vi har det på skol datorerna Vet du? Testa och tyck till själv. Vart är vår gode StellHell? Jag vill låna Volcanic Rod! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Vet du? Testa och tyck till själv. Vart är vår gode StellHell? Jag vill låna Volcanic Rod! Okej ska prova! Vad går det ut på?Orka intel läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Okej ska prova! Vad går det ut på?Orka intel läsa Hmm ok. Vi orkar inte skriva serru, läs från sidan eller testa spelet, här är lite kort bara .. Du ska bli mer och mer lvl, få mer och mer kompisar, du ska få mer och mer "skills" och blabla Edit, Wuhuhu, alltid kul med en ny sida i TIBIA TRÅDEN!! Redigerad 4 april, 2006 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Okej ska prova! Vad går det ut på?Orka intel läsa Det är som CS fast precis annorlunda. @siana: Kommer in nån dag.. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Det är som CS fast precis annorlunda. @siana: Kommer in nån dag.. xD Err... På det här viset når jag aldrig level 24 Jag tror jag köper en själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Err... På det här viset når jag aldrig level 24 Jag tror jag köper en själv. Kom in ASAP.. Har en liten stund på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Tänkte ta upp tråden lite.. Tog lvl 38 igår 30% till lvl 39 atm. Drar nog 45~ på lovet, Plpg = Påsklovspowahgamer http://img110.imageshack.us/img110/5915/lvl383mf.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Snart har jag lvl 20 i min hand. Trevligt, trevligt. Kanske hinner ända upp till lvl 25 under lovet? Pah, önsketänkande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Snart level 18 xD...har lite problem just nu om man säger så :S...vetifan hur jag ska lösa detta. men men det ordnar sig nog (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Jag ar lvl 39 med min knight, och sa har jag en lvl 24 sorc. Pa Eternia. Master Harley n' Penguins. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Kan inte sluta skratta nu xD Jag loggade in på en OT server drog upp en level 700, relativt högt på denna server. Sen började jag PKa hejvilt tills jag blev bannad och det e 25 unjustified så ja jag höll på ett tag. Senare loggar jag in på en nyskapad och gissa vad? hela servern var vid templet och UEade hehe. ganska skoj såhär klockan 4 på natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Orkar inte posta bild.. Men 11:25 You advanced from Level 39 to Level 40. Woho! -Närmar mig stellan segt men säkert - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Orkar inte posta bild.. Men 11:25 You advanced from Level 39 to Level 40. Woho! -Närmar mig stellan segt men säkert - Nice! Själv blev man lvl 20! Vet ni vad jag drömde? Drömde att jag dog en massa gånger, så jag åkte ner till lvl 16 Fan, då märks det att man är geek. Vaknade glad i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts