Jump to content

Tibia

T-Ryder
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 391
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Naa, det är inte så coolt..

Det kommer alltid vara någon som är bättre och högre lvl än sig själv och man blir ägd av denna person hela tiden. Och att dö som 100+ är ingen lekskola.. Vi snackar miljoner exp..

Blessings :( ..

Men man pallar nog inte wasta 50k varge gång man dör..Men.. Valet är någons.. Dö och loosa 1 mille exp. Eller betala 50k för blessings så man inte loosar något,typ ^_^

Edit : Ingen kommentar på huset av stelly :'(

Redigerad av Xazzi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blessings :D ..

Men man pallar nog inte wasta 50k varge gång man dör..Men.. Valet är någons.. Dö och loosa 1 mille exp. Eller betala 50k för blessings så man inte loosar något,typ :(

Edit : Ingen kommentar på huset av stelly :'(

Ja, visst har man blessings och AoL.. Men, 100k för att dö av någon i krig är ingen kan vill riktigt.. Full blessing är 2%, det är ändå 500.000exp..

Sött hus. Gillar inte PH hus dock.. :P

@MAFIA_KING: Söt OT bild.. ^_^

Name: Woozah

Sex: male

Profession: Knight

Level: 9

Förövrigt hetar han WooZah på bilden. Och man kan inte ha stora bokstäver i mitten av namnet. Sen är det inte ofta man som mage blockar demons och kör melee på dom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, visst har man blessings och AoL.. Men, 100k för att dö av någon i krig är ingen kan vill riktigt.. Full blessing är 2%, det är ändå 500.000exp..

Sött hus. Gillar inte PH hus dock.. :(

@MAFIA_KING: Söt OT bild.. ^_^

Name: Woozah

Sex: male

Profession: Knight

Level: 9

Förövrigt hetar han WooZah på bilden. Och man kan inte ha stora bokstäver i mitten av namnet. Sen är det inte ofta man som mage blockar demons och kör melee på dom.

Aew, du tog mig!!! OKEJ JAG ERKÄNNER!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OT var skumt... ;)

Jasså?

Ibland kan jag tycka bättre om OT än vanliga tibia. För jag KAN inte komma upp till en hög level på vanliga men har flertalet gånger blivit högst på olika mer eller mindre stora OT servrar. Säger bara "Högst level och störst hus på en server med 50+ dagligen aktiva :)...sen la dem ner den och då orkade jag inte med OT längre :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor