Roxxy Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag skulle kunna tänka mig börja spela om någon hjälper mig komma till main. Rook suger...skit tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Naa, det är inte så coolt.. Det kommer alltid vara någon som är bättre och högre lvl än sig själv och man blir ägd av denna person hela tiden. Och att dö som 100+ är ingen lekskola.. Vi snackar miljoner exp.. Blessings .. Men man pallar nog inte wasta 50k varge gång man dör..Men.. Valet är någons.. Dö och loosa 1 mille exp. Eller betala 50k för blessings så man inte loosar något,typ Edit : Ingen kommentar på huset av stelly :'( Redigerad 29 mars, 2006 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Yer very right ! Slänger upp en bild med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Blessings .. Men man pallar nog inte wasta 50k varge gång man dör..Men.. Valet är någons.. Dö och loosa 1 mille exp. Eller betala 50k för blessings så man inte loosar något,typ Edit : Ingen kommentar på huset av stelly :'( Ja, visst har man blessings och AoL.. Men, 100k för att dö av någon i krig är ingen kan vill riktigt.. Full blessing är 2%, det är ändå 500.000exp.. Sött hus. Gillar inte PH hus dock.. @MAFIA_KING: Söt OT bild.. Name: Woozah Sex: male Profession: Knight Level: 9 Förövrigt hetar han WooZah på bilden. Och man kan inte ha stora bokstäver i mitten av namnet. Sen är det inte ofta man som mage blockar demons och kör melee på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ja, visst har man blessings och AoL.. Men, 100k för att dö av någon i krig är ingen kan vill riktigt.. Full blessing är 2%, det är ändå 500.000exp.. Sött hus. Gillar inte PH hus dock.. @MAFIA_KING: Söt OT bild.. Name: Woozah Sex: male Profession: Knight Level: 9 Förövrigt hetar han WooZah på bilden. Och man kan inte ha stora bokstäver i mitten av namnet. Sen är det inte ofta man som mage blockar demons och kör melee på dom. Aew, du tog mig!!! OKEJ JAG ERKÄNNER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Aew, du tog mig!!! OKEJ JAG ERKÄNNER!! Tyckte bara det var ovanligt att se någon med så mycket mana blocka Demons.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Tyckte bara det var ovanligt att se någon med så mycket mana blocka Demons.. Haha, jag har för mig att det inte är rätt golv heller...men sånt håller jag inte reda på. Dessutom är det ju en Tibia-topic och det är ju faktiskt tibia jag spelar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Haha, jag har för mig att det inte är rätt golv heller...men sånt håller jag inte reda på. Dessutom är det ju en Tibia-topic och det är ju faktiskt tibia jag spelar så. Nu när du säger det så är det nog som du säger.. Tror det är ljusare golv om jag inte minns fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 OT var skumt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 OT var skumt... Jasså? Ibland kan jag tycka bättre om OT än vanliga tibia. För jag KAN inte komma upp till en hög level på vanliga men har flertalet gånger blivit högst på olika mer eller mindre stora OT servrar. Säger bara "Högst level och störst hus på en server med 50+ dagligen aktiva ...sen la dem ner den och då orkade jag inte med OT längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Hrm, själv blev man lvl 17 alldeles nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 OT var skumt... Lolz.. Eftersom jag har lite gruff på Aurea så lirar jag på Suggans ett tag. Lvl 375 just nu.. Ska försöka fixa lvl 500 innan måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 http://img87.imageshack.us/img87/9133/372pb.png JAHAPP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Lolz.. Eftersom jag har lite gruff på Aurea så lirar jag på Suggans ett tag. Lvl 375 just nu.. Ska försöka fixa lvl 500 innan måndag. Vad heter du på suggans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Men fan, nu när jag börjar komma upp mig i levlarna ska ni börja spela OT?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Tar bara en liten paus på 1-2 dagar serru kommer snart börja med RL igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) Spela på min. xanth-rpg.mine.nu http://xanth-rpg.mine.nu:7002/Xanth/index.htm 7.6 Inte mitt fel att servern är tom. sprid den gärna, jag orkar inte. btw, det kan lagga ibland, spelar jka just nu. Redigerad 1 april, 2006 av Game_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Ja det är ju SÅ roligt att lira helt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Vad heter du på suggans? Name: Kukaspy Sex: Female Profession: Master Sorcerer Level: 404 Magic Level: 70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 INGA "GRATTIS" TILL LILLA MIG?` -Upprörd- ----Uttråkad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts