T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Här kan vi snacka om det underbara spelet Tibia. Villen Lvl är du i?, villken värld spelar du i? Jag spelade Tibia för ca 1 år sedan men jag han inte bli sådär jättebra men jag funderar på att börja spela igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Är det spelet bra? Berätta lite info Har aldrig spelat det, eller hör om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Man är en liten gubbe i en charmig 2d värld, där man dödar monster går upp i lvl och lär sej olika magiska atacker. http://www.tibia.com En bild från spelet: Redigerad 9 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag var level 60 pally i secura .. slutade för ett halvår sedan pga att jag förlorade alla items efter min ban.. blev bannad i en månad med 20 dagars prem kvar :'( (hade allt i edron) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Man är en liten gubbe i en charmig 2d värld, där man dödar monster går upp i lvl och lär sej olika magiska atacker. http://www.tibia.com En bild från spelet: Tufft Kostar det att spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Jag var level 60 pally i secura .. slutade för ett halvår sedan pga att jag förlorade alla items efter min ban.. blev bannad i en månad med 20 dagars prem kvar :'( (hade allt i edron) Varför blev du bannad? @Glockalnet, nej det kostar inte pengar. Men man kan köpa prem acount Redigerad 9 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Varför blev du bannad? @Glockalnet, nej det kostar inte pengar Han fuskade säkert ( ) Edit: okej! ska nog börja spela det Redigerad 9 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Varför blev du bannad? "Offensive" statement i game chat eDit: Glockalnet, har aldrig fuskat på tibia, det värsta jag gjort på tibia var när jag hackade 5 accs Redigerad 9 augusti, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Han fuskade säkert ( ) Säkert^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Han fuskade säkert ( ) Edit: okej! ska nog börja spela det Om du har börjat spela så undrar jag villken värld du valde, ska nämligen gör ett nytt acc imorgon så kan jag kanske hjälpa dig lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) SPELa AuRea!!! Har en 29 sorc där. Bra eq=P.. Blue robe,Vamp shield,skull staff,Warrior helmet,Plate leggs :"> höhö men slutat spela efter det kom "souls" va fan förstört nu. Edit :Mag 39=P Redigerad 10 augusti, 2005 av Xazzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Spelar i Jamera. lvl 15 knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 SPELa AuRea!!! Har en 29 sorc där. Bra eq=P.. Blue robe,Vamp shield,skull staff,Warrior helmet,Plate leggs :"> höhö men slutat spela efter det kom "souls" va fan förstört nu. Edit :Mag 39=P Char name? Det är jag som är Shibby Stell.. (ö)känd över hela Aurea. Aja, hoppas iaf att det kommer nya servrar snart. Aurea är helt sönderkrigat och PAs bakom varje husknut. Tur att man känner alla lvl 100+ (förutom alla brs och pls ;D) Vi är runt 10 personer som kommer "flytta" till en ny PvP Normal German server så fort det kommer upp en. Samma spel efternamn och hela kitet. Kommer äga den servern så fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag har en gubbe i Aurea.. Level 6 tror jag.. Minns inte vad han heter.. Passa er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Har en gubbe som hetter greus i aurera.. Han är på level 11, Knight. Redigerad 10 augusti, 2005 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Det va som fan vad många det är som lirar på Aurea då! Varför har ni inte sagt nått. kan sponsra er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Det va som fan vad många det är som lirar på Aurea då! Varför har ni inte sagt nått. kan sponsra er. Sponsra dom med att bli huntade av alla level 100+? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hatar Tibia. Spelade isönder sista månaderna i 6:an. Sen nu när jag fick bredband i februari så körde jag upp til lvl 14 och blev av med 5k på en timme blev jag piss arg och avinstallerade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jag har en gubbe i Aurea ochså, Rofum heter han vetefan vad jag fick det namnet ifrån..lvl 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Bland dom sämsta spelen som finns för ffs Rikitgt tråkigt är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts