Dödar med stil Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Höll på med ett av gängkrigsuppdragen, tror det var "Grove for life", när plötsligt datorn hängde sig och mer eller mindre dog. Nu e den återupplivad men allt tidigare sparat e borta och därmed sparfilen från SA och inte fan har jag, som bara var ett par uppdrag från slutet, ork att börja om från början som dumpad skit i big LS utan tillträde till San Fierro eller Las Venturas, utan flygcertifikat med minst hundra uppdrag framför mig. Skulle vara evigt tacksam om nån lade ut en sparfil från gängkrigsuppdragen eller i alla fall däromkring efter uppdraget "Going home". Snacka om att snubbla precis innan mållinjen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Du kan få av mig fast då är jag bara i LS på terro torry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Kan någon ladda upp en sparfil efter Zeros sista uppdrag? Jag skulle vara evigt tacksam, hatar det uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Kan någon ladda upp en sparfil efter Zeros sista uppdrag? Jag skulle vara evigt tacksam, hatar det uppdraget. Varför använder du inte hjärnan och lägger upp din save så klarar nån det åt dig, Istället för att köra om hela storyn själv till Zero's uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Var hittar jag mina sparfiler då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Mina dokument\GTA San Andreas User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Här är den!Kopia_av_GTASAsf2.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Kan någon klara första Jizzy-uppdraget åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Kan någon hjälpa mig? Snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 Kan någon hjälpa mig? Snälla? Eftersom du bad så snällt. Btw, Woozie ringde efter uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts