Hannes Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hur gör man för att CJ ska simma och cykla snabbare..simma hållar ja inne mellanslag så går de snabbare men dem andra simmar endå ifrån mig...och när man cyklar så slirar han bara då...jag har fullt i både stamina och muscle... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Muscle segar ner en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hur får man mindre muscle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Genom att simma och springa mycket, efter ett tag så sjunker musklerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lothus Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Fasta, så e det iaf på PS2 om jag inte minns fel, käka inget, det tar väldigt lång tid men du förlorar all din vikt sedan muskler efter hand... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ok, thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Fixa en bättre topictitel nästa gång, ändrade den åt dig den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Har för mig att man kan peppra på mellanslag så simmar/cyklar man snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Har för mig att man kan peppra på mellanslag så simmar/cyklar man snabbare Mmm, det ska man göra på springknappen för att spring/simma snabbare. Fast på cykeln ska man göra det på gasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts