nexus Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Vad är det för fel när det kommer upp en sådan här ruta direkt när man startar ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Antingen så har du inte satt i strömsladden till ditt grafikkort eller så pallar inte ditt nätagg med att ge tillräckligt med ström till grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Mja, Det står ju faktist vad som är fel. Men jag tippar nog det är för dåligt med ström till grafikortet. Redigerad 9 augusti, 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ok txh ska kolla efter lite idatorn eller så skaffar jag ny nätdel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Vad har du för grafikkort och vad har du för nätdel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Fel topic ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Fel topic ?? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Vad har du för RAM minne. Hände så för mig med när jag spelde FEAR demot. Det tar av minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Okej, men jag har gefroce 6600gt 128mb och jag har 512mb ddr ram nätdel har inte kollar för jag kommer ej åt den i datorn och sku inte orka koppla bort modekorte. Min nätdel är typ 2-3 år gammal, och jag har amd athlon 64 3000+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Okej, men jag har gefroce 6600gt 128mb och jag har 512mb ddr ram nätdel har inte kollar för jag kommer ej åt den i datorn och sku inte orka koppla bort modekorte. Min nätdel är typ 2-3 år gammal, och jag har amd athlon 64 3000+ Kollat så att den extra strömkabeln sitter i grafikkortet då? Om det inte är det så tror jag nog att din nätdel inte hänger med riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ska jag köpa en 300-400-500 W nätdel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ska jag köpa en 300-400-500 W nätdel. Varför inte göra som aKi sa först? 2-3 år gammal... låter som att du tagit den från en annan dator, och om du hade en compaq/dell/hp dator innan... så kan du lugnt konstatera att du inte har tillräckligt med ström för ditt kort. btw, händer detta BARA i F.E.A.R.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 10 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ne direkt när jag startar datorn kommer den upp och ibland kommer de typ upp 50 tusen sådana rutor. Nätdelen är fran en amd athlon 1600+ geforce 2 titanium 64mb 256 mb ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ne direkt när jag startar datorn kommer den upp och ibland kommer de typ upp 50 tusen sådana rutor. Nätdelen är fran en amd athlon 1600+ geforce 2 titanium 64mb 256 mb ram. Antagligen är det nätagget som är för klent, men kolla sladdarna först om du inte har gjort det. Tagan och FSP är nätagg som jag kan rekomendera, köp absolut inte Q-tec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Ne direkt när jag startar datorn kommer den upp och ibland kommer de typ upp 50 tusen sådana rutor. Nätdelen är fran en amd athlon 1600+ geforce 2 titanium 64mb 256 mb ram. Ok, låter som att du verkligen har för klen Nätdel. Har ett till mitt geforce 3ti, amd1800+ och två hdd, det ligger på 260W. Du blir nog tvungen att köpa nytt. Tänk på att köpa ett med bra mäkre, som t.ex. "Antec" och "Q-tec" som jag har för mig är bra. Köp med runt 400W. Borde räcka till flera hårddiskar etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Tänk på att köpa ett med bra mäkre, som t.ex. "Antec" och "Q-tec" som jag har för mig är bra. Köp med runt 400W. Borde räcka till flera hårddiskar etc. Q-tec är det märket som man absolut ska hålla sig borta ifrån när det gäller nätagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Q-tec är det märket som man absolut ska hålla sig borta ifrån när det gäller nätagg. Oj, sorry. Kanske därför jag har det namnet på huvudet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nu värkar datorn funka normalt igen för jag va och köpte en 450W nätdel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Nu värkar datorn funka normalt igen för jag va och köpte en 450W nätdel. Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts