Jump to content

Grafik problem

nexus
 Share

Recommended Posts

Okej, men jag har gefroce 6600gt 128mb och jag har 512mb ddr ram nätdel har inte kollar för jag kommer ej åt den i datorn och sku inte orka koppla bort modekorte. Min nätdel är typ 2-3 år gammal, och jag har amd athlon 64 3000+

Kollat så att den extra strömkabeln sitter i grafikkortet då?

Om det inte är det så tror jag nog att din nätdel inte hänger med riktigt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ne direkt när jag startar datorn kommer den upp och ibland kommer de typ upp 50 tusen sådana rutor. Nätdelen är fran en amd athlon 1600+ geforce 2 titanium 64mb 256 mb ram.

Antagligen är det nätagget som är för klent, men kolla sladdarna först om du inte har gjort det.

Tagan och FSP är nätagg som jag kan rekomendera, köp absolut inte Q-tec.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ne direkt när jag startar datorn kommer den upp och ibland kommer de typ upp 50 tusen sådana rutor. Nätdelen är fran en amd athlon 1600+ geforce 2 titanium 64mb 256 mb ram.

Ok, låter som att du verkligen har för klen Nätdel. Har ett till mitt geforce 3ti, amd1800+ och två hdd, det ligger på 260W. Du blir nog tvungen att köpa nytt.

Tänk på att köpa ett med bra mäkre, som t.ex. "Antec" och "Q-tec" som jag har för mig är bra. Köp med runt 400W. Borde räcka till flera hårddiskar etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor