Guest AdamZZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har 2 halvor som jag vill sätta ihop hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Använd mirror tool som finns nästan längst upp till höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Har gjort det men dom sitter inte fast så att det bara är en hel istället för 2 halvor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Markera båda 2, och vänsterklicka så lär du hitta nåt alternativ där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Har gjort det men dom sitter inte fast så att det bara är en hel istället för 2 halvor Du ska först sätta ihop båda delarna, sen välja de vertexes som du vill sätta ihop o scrolla ner till weld och klicka på selected Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det funkar inte Visa bild på hur det ser ut så kanske jag kan hjälpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Här är bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Här är bild Ändra bara till 2 eller kanske något lite högre där vid selected Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts