JPracing Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tjenare! Jag köpte mitt san andreas idag. Men när jag har installerat det och ska spela laggar (hackar) det riktigt mycket. Datorn är en 3.2 GHz med Nvidia Geforce FX 5200.. Vad är galet med det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Säkert att du _köpte_ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hur mycket RAM har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JPracing Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 1.00 GB ram har jag... Japp jag köpte det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 256 DDR ram ska räcka till SA, även om 512 är rekommenderat. Har du pillat nåt i options? Jag undrar om ditt grafikkort pallar med t.e.x. draw distance på högsta, eller att rendera alla skuggor och animationer och byggnader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har en P4 3.6 med 1024 i ram. Grafikkort för 5000kr o drar jag upp draw distance höre än mitten så laggar spelet. Dra ner det så funkar det garanterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ta på en lägre skärmupplösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Sätt visual FX (tror jag det hette) på LOW, testa sedan på MEDIUM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Uppdatera drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Uppdatera drivrutinerna till grafikkortet. Uppdatera drivrutinerna till ljudkortet. Installera senaste DirectX. Uppgradera spelet till 1.01 http://www.fz.se/filarkiv/?file=spel/gta_s...o_1.01_cold.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Jag har en P4 3.6 med 1024 i ram. Grafikkort för 5000kr o drar jag upp draw distance höre än mitten så laggar spelet. Dra ner det så funkar det garanterat Jag har 512 MB RAM och NVIDA GeForce MX 440 och jag får runt 30FPS med full draw distance. Redigerad 10 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Stäng av Framelimiter så kommer det fungera perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts