AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Nån som vet vart man kan tanka skins till windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag tror man kan tanka dem till datorn, faktiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Jag tror man kan tanka dem till datorn, faktiskt... Du uppfatta mig nog lite fel Jag vill ha Windows skins så jag kan byta ut xp skinet Redigerad 9 augusti, 2005 av AceError Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Jag tror du kan hitta det du letar efter här: http://www.stardock.com/products/windowblinds/ Redigerad 9 augusti, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Du uppfatta mig nog lite fel Jag vill ha Windows skins så jag kan byta ut xp skinet Högertryck på din toolbar sen egenskaper så kan du fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Diskutera hellre sånt i http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...ic=9517&st=3240 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men Tux är den ända som har fattat än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Men Tux är den ända som har fattat än Hehe Installera WindowsBlinds... Sen så kan du välja hur din Windows Utseende ska se ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hehe Installera WindowsBlinds... Sen så kan du välja hur din Windows Utseende ska se ut Najs man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Najs man tackar No problems... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Microsoft Windows Longhorn Transformation Pack... härligt paket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 http://www.wincustomize.com Bra sida som jag brukar kolla in lite då och då, där finns länkar till många program för att tweaka Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag använder WindowBlinds 4.3 och temat SoftCrystal BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kom ihåg att byta tillbaka till orgiginala windows skinnet innan du avinstallerar programmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts