Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag kollar alltid på filmerna Tycker känslan förstörs om man bara trycker bort dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Är det första gången jag spelar uppdraget tittar jag på videon. Har jag gjort uppdraget förut brukar jag trycka bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Är det första gången jag spelar uppdraget tittar jag på videon. Har jag gjort uppdraget förut brukar jag trycka bort den. Samma här! Känner en kille som hela tiden trycker bort videosekvenser och inte bryr sig alls om storyns fortsättning. Redigerad 9 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Samma här! Känner en kille som hela tiden trycker bort videosekvenser och inte bryr sig alls om storyns fortsättning. Jag gillar inte såna personer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eztevez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Bara första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Såklart man kollar på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 VOTE: ja alltid. men precis som azore så trycker jag bort dom om jag har sett dom en gång. Min kompis trycker också bara bort dom. Själv tycker ja att de blir roligare o spela när man ser dom, o i nåra filmer så berättar dom ju saker om uppdraget så man fattar vad man ska göra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Känner en kille som hela tiden trycker bort videosekvenser och inte bryr sig alls om storyns fortsättning. Jag med! Han bryr sig inte om storyn på något spel alls! HATA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 På PS2 kollade jag alla men på PC bara några. Vote:Ja,Alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Är det första gången jag spelar uppdraget tittar jag på videon. Har jag gjort uppdraget förut brukar jag trycka bort den. Wörd på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Självklart! Älskar spel med en bra och utförlig story bakom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bf_ves Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ja, kollar alltid. Det är kul och följa historien. Är jag hos kompisar eller spelar en oseriös sparning, då kanske inte, men annars, japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Vote: Ja alltid. Fast jag märkar att många på forumet inte gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag kollar oftast på videosekvenserna men ibland kollar jag inte klart helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag kollar alltid på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Är det första gången jag spelar uppdraget tittar jag på videon. Har jag gjort uppdraget förut brukar jag trycka bort den. Vote: Ja, alltid! Jag gör exakt som Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts